>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Veldig. Men så kjedelig å hakke [emoji23]Så godt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig. Men så kjedelig å hakke [emoji23]Så godt[emoji2]
Hvor små biter skal du ha? [emoji23]Hakker som en gal.
Pølselapskaus på gang her![]()
Så flott at han slapp [emoji171]Slapp heldigvis så da ble det bsre prat med legen
Så mye grønnsaker. Tar tid [emoji23] Syns det var så lite sist vi fulgte oppskrifta. Så tok dobbelt nå. Lager for to dagerHvor små biter skal du ha? [emoji23]
Veldig. Men så kjedelig å hakke [emoji23]
Jeg skjønnerSå mye grønnsaker. Tar tid [emoji23] Syns det var så lite sist vi fulgte oppskrifta. Så tok dobbelt nå. Lager for to dager![]()
Haha. Ikke så ille. Men små nok [emoji23]Jeg skjønnerHørtes ut som du skulle hakke det til suppe eller noe [emoji23]
Ser godt ut Spyro [emoji171] Har ikke du egentlig sagt du ikke kan lage mat, eller var det noen andre? For meg ser det sånn ut i allefallHaha. Ikke så ille. Men små nok [emoji23]![]()
Haha jeg liker ikke å lage mat da [emoji14] Men øvelsr gjør en bedre hvertfallSer godt ut Spyro [emoji171] Har ikke du egentlig sagt du ikke kan lage mat, eller var det noen andre? For meg ser det sånn ut i allefall![]()
Koselig! Jeg kjøpte nabogården da jeg var 16. Og vi rev hovedhuset i 2012 og bygget nytt da. Broren min er ikke interessert, men søskenbarna mine er skikkelig bønder begge to. Eldste kjøpte en av nabogårdene nå i år og har flyttet dit, yngste skal ta over gården til mamma og pappa og foreldra sine. Så vi er 3 stk på under 30år som har/har snart 4gårder i en omkrets på Max 2km[emoji23][emoji23] han som skal ta over mamma og pappa sin fikk sin første traktor til konfirmasjonen og jeg sa fra meg odelen på gården i tale til han da. Så er stolte foreldre og besteforeldre her [emoji5][emoji173]️[emoji173]️
Det gjør det heldigvis.
Korpset har foreldremøte i spilletiden og i den grad fotballen har er det også helst under/kort rett etter trening så derved er ikke det trøbbel i alle fall.
Nå har du detHaha. Vet ikke om det egentlig er et ord. Falmet grønn kanskje. Gammelgrønn. Osv.
Medlemsbutikken til Norturabor 30min unna nortura/prior på ene siden og 30min unna nortura/gilde på andre siden. Så vi har sjeldent tomme frysebokser i familien [emoji23]
I dag ble det;
10kg kyllingvinger
4kg kyllingfilet
2,5kg svin ytrefilet
4pg kalkun bacon
1pk røkte kjøttpølser
3,5kg salatkjøtt (bruker ofte det istedet for kjøttdeig)
4pk kyllingkarbonader mer av det gode (de er så syyyykt gode hvis du ikke har prøvd de)
4,7kg pølser
12pk kyllingkjøttdeig
Ja.
Genser til eldstemann. Men jeg har nok kjøpt mer enn jeg trenger.
Lue kanskje?
Wow, så flott dere har hatt mulighet til dette[emoji1] 4 gårder er slett ikke verst!
Min bror er heller ikke interessert i gård...uansett var det meg som hadde odel, men i grunn greit at vi slapp sure miner pga det[emoji28]
Østfold du bodde ikke sant?
Så genialt[emoji1] ble jo sulten av å lese den lista[emoji12]
Effektiv dag. Det er gøyJeg har fri og nettopp kommet hjem fra shopping[emoji1]
Nå har jeg støvsuget 2.etasje, vannet blomster, sluppet ut katta, satt på en vaskemaskin, brettet klær, sluppet inn katta, tatt noen telefoner, kastet søppel, sluppet ut den f******** katta igjen, spist lunsj, og nå tror jeg jaggu katta vil inn igjen?![emoji15][emoji13]
Hva fikk du shoppet da?Er jeg lur så holder jeg meg unna[emoji28]

Jupp er helt okSå flott at han slapp [emoji171]