Konkurranse slutten av mnd

Noen ganger lurer jeg på om de faktisk mener det eller om de bare skriver det fordi de kjeder seg og vil provosere.
Avhengig av postene, så må man mesten bare håpe du har rett. Finnes jo nok av (nett)troll som lever av å provosere.. samtidig, har jo hørt mye rart innad i familien - og da ikke sagt som spøk :/

Hehe, sant det. Men de som vant er vel også de som skravler mest spnn til vanlig også? Hjelper jo på når du har en samlet gruppe :)
Og dessuten var dette før vi "kjente" hverandre så godt som nå. Tror vi skravler mer nå uten å gå inn for det enn vi gjorde da.

Noen ganger lurer jeg på om de faktisk mener det eller om de bare skriver det fordi de kjeder seg og vil provosere.
Jeg tror rett og slett noen oppriktig mener det... er en grunn til at IQ er så som så på alle oss mennesker... :p Alle kan ikke stå først i køen når utdelingen var... kremt

Hehe, sant det. Men de som vant er vel også de som skravler mest spnn til vanlig også? Hjelper jo på når du har en samlet gruppe :)
Ja, det er sant..
Jeg forstår ikke hvordan de greier det. Synes jeg skravlet mye, men de har jo 3 ganger så mye, minst..

Ja, det er sant..
Jeg forstår ikke hvordan de greier det. Synes jeg skravlet mye, men de har jo 3 ganger så mye, minst..
Noe er skravling, noe er vel på sånne lektråder tenker jeg. Husker det var tider folk var så på at du ikke rakk å svare før det var over på noe annet for lengst [emoji14]

Ja, det er sant..

Jeg synes jeg av og til er kjempeaktiv her inne, men så skal man jo være på jobb, lage middag, ordne hjemme og alt det der, så.man har jo ikke ubegrenset med tid. Og den ledige tiden har jeg joniske alltid lyst til å bruke på nett..

Så enten har noen mere fritid enn meg, eller elsker forum over alt på jord, eller en kombinasjon som gjør at de prater mye.

Noe er skravling, noe er vel på sånne lektråder tenker jeg. Husker det var tider folk var så på at du ikke rakk å svare før det var over på noe annet for lengst [emoji14]
Ja, det er sant [emoji4] enkelte er utrolig kjappe når det kommer til forumet.

Det har ikke jeg opplevd enda. Kanskje det blir [emoji4]

Jeg synes jeg av og til er kjempeaktiv her inne, men så skal man jo være på jobb, lage middag, ordne hjemme og alt det der, så.man har jo ikke ubegrenset med tid. Og den ledige tiden har jeg joniske alltid lyst til å bruke på nett..

Så enten har noen mere fritid enn meg, eller elsker forum over alt på jord, eller en kombinasjon som gjør at de prater mye.
Har det på akkurat samme måten. Selv om jeg er 100% sykemeldt så føler jeg at jeg ikke har mulighet til å sitte på forumet hele dagen, selv om jeg er ganske aktiv de dagene jeg kjeder meg og ikke har lisja [emoji6]

Ja, er bare å sette igang [emoji4]
Så bra alt sto bra til [emoji4] ingen ting er bedre enn det.
Jeg har allerede fått innvilget foreldrepenger, det gikk ganske kjapt for min del. Så håper da på at det får raskt for deg også [emoji4] er jo ikke så lenge igjen til vi må ut i permisjon

Nei, er ikke lenge igjen nå [emoji16] søkte i går så får håpe det går kjapt :)

Ja, det er sant [emoji4] enkelte er utrolig kjappe når det kommer til forumet.

Det har ikke jeg opplevd enda. Kanskje det blir [emoji4]
Hehe, ja gjenstår å se. Er vel mest når topp100 har premier basert på plassering eller antall poster; da er det gjerne litt mer på [emoji14]

Jeg er rå på å skrive fort :p Touch for alle penga her.... men nå som mannen er borte og jeg har barnefri uke, så har jeg ALT for mye tid alene til å sitte på nettet å glo.

Hehe, ja gjenstår å se. Er vel mest når topp100 har premier basert på plassering eller antall poster; da er det gjerne litt mer på [emoji14]
Ja for øvrig, hvordan fungerer den der topp 100 saken. Er det premier til de som ligger øverst, eller trekker de random ut?

Ja for øvrig, hvordan fungerer den der topp 100 saken. Er det premier til de som ligger øverst, eller trekker de random ut?
Det varierer fra måned til måned. Noen ganger (som nå) så trekkes de random mellom alle de på lista. Andre ganger så går det på plassering (den premien trekkes på de over plass25feks). Gjør det litt spennende :)

Har vunnet to ganger siden jeg heiv meg på i 2015, så fått litt sansen for det [emoji14]

Det varierer fra måned til måned. Noen ganger (som nå) så trekkes de random mellom alle de på lista. Andre ganger så går det på plassering (den premien trekkes på de over plass25feks). Gjør det litt spennende :)

Har vunnet to ganger siden jeg heiv meg på i 2015, så fått litt sansen for det [emoji14]
Så gøy da. Hva vant du?
Herregud... har vært medlem her siden 2009/2010.... men ikke vært aktiv siden 2012 ish...så jeg ser jo det at jeg har gått glipp av ting. Og det er jo en hel haug av forumer og spørsmål her og der, så det er jo mye å følge med på og være aktiv på.

Så gøy da. Hva vant du?
Herregud... har vært medlem her siden 2009/2010.... men ikke vært aktiv siden 2012 ish...så jeg ser jo det at jeg har gått glipp av ting. Og det er jo en hel haug av forumer og spørsmål her og der, så det er jo mye å følge med på og være aktiv på.
Ja, mye rart å lese/svare på hvis man har tid [emoji14] og mye god info å finne.
Kom først innom her når jeg mistet - godt å vite at det jeg opplevde ikke var unormalt, dele historien med andre som hadde vært igjennom det samme når jeg ikke helt var klar for å ta det opp med nære og kjære.

Vant en badevader (utrolig praktisk) og nå sist et gavekort :)

Ja, mye rart å lese/svare på hvis man har tid [emoji14] og mye god info å finne.
Kom først innom her når jeg mistet - godt å vite at det jeg opplevde ikke var unormalt, dele historien med andre som hadde vært igjennom det samme når jeg ikke helt var klar for å ta det opp med nære og kjære.

Vant en badevader (utrolig praktisk) og nå sist et gavekort :)
Det var sånn jeg havnet her før førstemann også, faktisk. Startet en anonym blogg med samme navn som nicket. Deilig å dele ting med folk i samme situasjon. Og vite at mange hadde opplevd og alt gått bra senere :)

Back
Topp