Konkurranse slutten av mnd

Det hørtes vondt ut :hungover: Hvordan tar bekkenet det? :P
Av en eller annen merkelig grunn så tar bekkenet det veldig bra [emoji28] hadde jeg gått like mye på grus eller asfalt så hadde bekkenet vært helt ødelagt. Men i myra så får jeg virkelig tøya [emoji13]

Av en eller annen merkelig grunn så tar bekkenet det veldig bra [emoji28] hadde jeg gått like mye på grus eller asfalt så hadde bekkenet vært helt ødelagt. Men i myra så får jeg virkelig tøya [emoji13]
Jøss, ikke verst! Men så deilig å ha funnet en måte å få beveget seg på uten at bekkenet dreper deg som hevn! :P

Jøss, ikke verst! Men så deilig å ha funnet en måte å få beveget seg på uten at bekkenet dreper deg som hevn! :P
Ja, det er ganske herlig.. oppdaget det en natt jeg måtte ut å hente inn hester [emoji28] trodde jeg kom til å være helt ødelagt. Men neida, vår bare sliten og kjente jeg var litt øm og kanskje litt vondt, men langt ifra sånn det pleier å være[emoji4]

Ja, det er ganske herlig.. oppdaget det en natt jeg måtte ut å hente inn hester [emoji28] trodde jeg kom til å være helt ødelagt. Men neida, vår bare sliten og kjente jeg var litt øm og kanskje litt vondt, men langt ifra sånn det pleier å være[emoji4]
Se der se, aldri så galt at det ikke er godt for noe! :knegg:

Åja ja jøss da er det bare å sette igang da. Nettopp vært hos jordmord og alt var bra :) må søke foreldrepenger, bare litt sent ute [emoji51]
Ja, er bare å sette igang [emoji4]
Så bra alt sto bra til [emoji4] ingen ting er bedre enn det.
Jeg har allerede fått innvilget foreldrepenger, det gikk ganske kjapt for min del. Så håper da på at det får raskt for deg også [emoji4] er jo ikke så lenge igjen til vi må ut i permisjon

Altså, jeg har et spørsmål til, jeg.. Om den konkurransen.. 10.000 innlegg på EN dag, er det meningen at én person skal greie det, eller er det en gruppe her inne som skal få det til? :P

Altså, jeg har et spørsmål til, jeg.. Om den konkurransen.. 10.000 innlegg på EN dag, er det meningen at én person skal greie det, eller er det en gruppe her inne som skal få det til? :p
Alle brukerne på hele forumet samlet :) (heldigvis)

Det går over hele forumet. Det er spesielt en gjeng inne på generelt som er helt rå på å skravle, men de pleier å avtale skravledager for at flest av de er pålogget de dagene. Det har vært lignende utfordringer før.
Seriøst?? Skravledager faktisk...må jo være mye svada til tider :p
Men ja... 10000 innlegg... :bag:

Seriøst?? Skravledager faktisk...må jo være mye svada til tider [emoji14]
Men ja... 10000 innlegg... :bag:
Joa, av og til blir det jo det. Ellers dukker det opp sånne popcorntråder, hvor folk bare krangler (av og til bare for å krangle).

En klassisker der er hull i ørene på bany, yay or nay. Tar alltid av

Joa, av og til blir det jo det. Ellers dukker det opp sånne popcorntråder, hvor folk bare krangler (av og til bare for å krangle).

En klassisker der er hull i ørene på bany, yay or nay. Tar alltid av
HAha..... noen sånne tråder tar av... det kan man se inne på facebook og. Elsker å følge med på slike, for det er helt utrolig hva folk lirer av seg. Men da blir jeg sittende og lese og humre for meg selv og det er jo farlig å si noe i slike tråder :p

HAha..... noen sånne tråder tar av... det kan man se inne på facebook og. Elsker å følge med på slike, for det er helt utrolig hva folk lirer av seg. Men da blir jeg sittende og lese og humre for meg selv og det er jo farlig å si noe i slike tråder :p
Ja, noen av de trådene er ganske underholdende. Men faren med å lese de er jo at set klør i fingrend etter å skrive x antall svar :hilarious:

Ja, noen av de trådene er ganske underholdende. Men faren med å lese de er jo at set klør i fingrend etter å skrive x antall svar :hilarious:
Jeg vet... og å pynte på ting, er jeg heller ikke god på... så da er det best å la vær... jeg blir jo så fyra opp også :angelic:

Ikke sant. Noen av dem er virkelig underholdende - men er også litt skummelt å se hva folk får seg til å mene/tro. Blir fort oppgitt..

Ikke sant. Noen av dem er virkelig underholdende - men er også litt skummelt å se hva folk får seg til å mene/tro. Blir fort oppgitt..
Noen ganger lurer jeg på om de faktisk mener det eller om de bare skriver det fordi de kjeder seg og vil provosere.

Back
Topp