Fødselstegn?

Noen som føler de har fått noe tegn på at det kan nærme seg?

Jeg har mye kramper i lysken på kveldene, og føler noen røsker oppi underlivet mitt (sorry for detaljene)
Og magen henger mer ned!
En kollega sa at hun såg at leppene mine hadde svulmet opp og mente deg nærmet seg! Hun har visst nok hatt rett i det mange ganger før !
Håper hun får rett! For nå er jeg mer enn klar[emoji4]

Har hatt menssmerter i et par uker og i helga som var toppet det seg veldig. Men nå har det gått litt over igjen:P Må nok pent vente til minst termin, selv om jeg er veldig klar nå.

Ikke noe mer enn veldig nedpress! Kjennes ut som babyen skal dette ut når jeg går på do[emoji85] mye stikninger i blære/bekken/skjede[emoji15]

Termin 2 sept. Har gått med sterke kjynnere og nedpress en stund nå. Har siste uken fått skikkelig føde ansikt og Kardashian lepper (helt sprøtt det der) Men gikk over termin sist så gjør vel det nå og... Jeg vil føde nå :-/

Har hatt støt i lysken i flere uker! Ellers sier både jordmor og lege at hun ligger veldig langt ned i bekkenet og at hodet er festet. Har menssmerter fra og til, men ikke noe som plager meg.
Fødte 9 dager over sist, har planer om å føde litt før denne gangen:p

Masse kraftige kynnere, noe jeg hadde siste ukene forrige gang også!
Men er litt redd for å tro at han her også kommer tidlig, for da blir det så lenge å vente om vi går på overtid...

Kiropraktoren min sa at man kunne få krampe i lysken i forbindelse med bekkenløsning. Men bekkenet vårt skal jo løsnes litt nå, så er jo på en måte et modningstegn. [emoji4]
Bekkenet mitt har faktisk blitt bedre etter at hun festet hodet. Har slitt mye med vondt foran i symfysen, har til tider føltes som om jeg skulle bli delt i to. Det er nesten helt borte nå:)

Stikker i baby-exit'n, nedpress, mensmurringer i korsryggen. Håper det skjer noe snart

Mye nedpress, menssmerter i mage og korsryggen, stikking i underlivet. Jeg har 1,5 uke igjen til permisjon, kjenner jeg blir så sliten av dette :hungover:

Noen som føler de har fått noe tegn på at det kan nærme seg?

Jeg har mye kramper i lysken på kveldene, og føler noen røsker oppi underlivet mitt (sorry for detaljene)
Og magen henger mer ned!
En kollega sa at hun såg at leppene mine hadde svulmet opp og mente deg nærmet seg! Hun har visst nok hatt rett i det mange ganger før !
Håper hun får rett! For nå er jeg mer enn klar[emoji4]
Mamma kommenterte mine lepper på søndag [emoji23][emoji23] visste ikke at det var en greie. Synes det høres så teit ut[emoji85]

Kun litt menssmerter her, men ikke termin før helt i slutten av sept[emoji86]

Back
Topp