Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sorry. Nå lo jeg litt*har vondt i baken og venter i spenning på at noen skal komme med løsningen*
[emoji23]

Hmm... håper på bedring, men hadde trodd det skulle ha normalisert seg tilDe siste ukene har det gått automatikk i det hos megMen frem til uke 20 måtte jeg spise yoghurt for å få fart på sakene
![]()
Hahah!!*har vondt i baken og venter i spenning på at noen skal komme med løsningen*
[emoji23]
Unnskyld, men har dessverre ingen løsning.. venter også på en!!De sier så, og jeg spiser en kiwi hver dag, men har ikke hjulpet til nåDe sies at en kiwi om dagen skal forhindre forstoppelse. Jeg spiser en kiwi nesten hver dag, håper det stemmer![]()

Jeg har ikke hatt forstoppelse enda da, så for meg funker det kansje litt? Merker magen er tregere enn til vanlig, men ikke unormalt treg. Har aldri opplevd forstoppelse, så jah, håper å slippe detDe sier så, og jeg spiser en kiwi hver dag, men har ikke hjulpet til nå![]()
Så bra. Heldige du! Godt du ikke har det og håper ikke du får det heller. Det er ikke noe greitJeg har ikke hatt forstoppelse enda da, så for meg funker det kansje litt? Merker magen er tregere enn til vanlig, men ikke unormalt treg. Har aldri opplevd forstoppelse, så jah, håper å slippe det![]()