Konkurranse slutten av mnd

I know! :p De andre gangene har ejg liksom rukket å bli litt lei innen denne tiden, så nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt nervøs for å ikke bli lei nok til å bygge opp motivasjon før fødsel :knegg:

Åh, jeg venter jo førstemann og tenkte i dag på at jeg ikke har opplevd ennå at det har begynt å bli så tungt som jeg hadde sett for meg. Men så har ikke vektøkningen vært så stor og kroppen fungerer godt ennå.

Usj ja, nå lå jeg faktisk litt godt an, men husker jo spesielt de første ukene, med tester og symptomer og alt sammen. Er litt mindre aktiv np
Ja, jeg sliter litt føler jeg med de andre i toppen føler jeg. Og de tar jo helt av i sånne konkurranser[emoji28]

Og nå nærmer vi oss jo med stormskritt!
8 uker til termin her i dag! :) :)
6 uker og 6 dager her.. og jeg er også dritt lei og kan gjerne føde snart [emoji28] eller vil helst vente minimum 2 uker til [emoji6]

Ja, jeg sliter litt føler jeg med de andre i toppen føler jeg. Og de tar jo helt av i sånne konkurranser[emoji28]

I know. Men vanskelig å bare skravle for å skravle... Det er jo ikke sååå gøy å bare sitte med nesa i en skjerm for å få opp litt statistikk...

6 uker og 6 dager her.. og jeg er også dritt lei og kan gjerne føde snart [emoji28] eller vil helst vente minimum 2 uker til [emoji6]

Åh det hørtes så kort ut plutselig!!!

I know. Men vanskelig å bare skravle for å skravle... Det er jo ikke sååå gøy å bare sitte med nesa i en skjerm for å få opp litt statistikk...
Nei, det er så sant.. Kan liksom ikke bare kommentere for å kommentere. Må føle det er noe man kan og vil skravle om [emoji4]

Ingen fare med det her!! 6 uker og 1 dag til termin. Og kunne godt født i morgen, bortsett fra at jeg ikke vil ha prematur unge :p
Haha, ikke sant! :P Med første prøvde jeg omtrent alle kjerringtriks jeg fant, fra jeg passerte uke 37 :knegg:

Åh, jeg venter jo førstemann og tenkte i dag på at jeg ikke har opplevd ennå at det har begynt å bli så tungt som jeg hadde sett for meg. Men så har ikke vektøkningen vært så stor og kroppen fungerer godt ennå.
Første gang var jeg i knallform også, og dagen før riene startet var jeg ute og gikk en frisk times tur i skogen med hunden uten problem :P Ikke noe vondt verken da eller etterpå, og det tyngste var å bøye meg for å plukke opp en koselig kake han la igjen på stien :knegg:

Denne gangen føler jeg meg ikke så full av baby som jeg gjorde særlig andre gang, men det kan vel hende den følelsen kommer nå framover, hehe!

Det er bare å nyte det når kroppen fungerer ^^

Første gang var jeg i knallform også, og dagen før riene startet var jeg ute og gikk en frisk times tur i skogen med hunden uten problem :p Ikke noe vondt verken da eller etterpå, og det tyngste var å bøye meg for å plukke opp en koselig kake han la igjen på stien :knegg:

Denne gangen føler jeg meg ikke så full av baby som jeg gjorde særlig andre gang, men det kan vel hende den følelsen kommer nå framover, hehe!

Det er bare å nyte det når kroppen fungerer ^^

Min kropp fungerer i alle fall delvis. Ingen bekken- eller ryggplager så håper det holder seg slik litt til!

Haha, ikke sant! [emoji14] Med første prøvde jeg omtrent alle kjerringtriks jeg fant, fra jeg passerte uke 37 :knegg:
Her også [emoji23] jeg gikk også å vandra i utmark, og Berg for å prøve å få fødselen i gang [emoji23] hjalp ikke før 2 dager før termin. Da starta riene rett etter en liten vandring [emoji41]

Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Er det bare å skravle liksom? :p

Oi, dette har jeg ikke fått med meg! Er det bare å skravle liksom? :p
jepp. Herfra og til månen og tilbake igjen resten av måneden...

Her også [emoji23] jeg gikk også å vandra i utmark, og Berg for å prøve å få fødselen i gang [emoji23] hjalp ikke før 2 dager før termin. Da starta riene rett etter en liten vandring [emoji41]
Haha, ikke sant! :P Jeg var fristet å dra til Vikersundbakken og ta trappene til toppen der i håp om å sette i gang noe :knegg:

Min kropp fungerer i alle fall delvis. Ingen bekken- eller ryggplager så håper det holder seg slik litt til!

Krysser fingre for det! :)

Haha, ikke sant! [emoji14] Jeg var fristet å dra til Vikersundbakken og ta trappene til toppen der i håp om å sette i gang noe :knegg:

Krysser fingre for det! :)
Har prøvd meg på litt myrgåing nå også [emoji28] men er nok litt for tidlig til at det skjer noe [emoji6]

Back
Topp