Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]
Koselig å se deg innom[emoji1]
Kos deg med lille mirakelet ditt[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei damer! Lenge siden sist jeg var innom her nå - hvordan går det med dere? [emoji5]
Jeg nyter livet med hun lille på 17 dager [emoji7]
Kom på at i fjor fikk jeg 30.11 vite at jeg også fikk kalender av mannen (med sjokolade i) så jeg måtte kaste meg rundt og ordne. Så i år skal jeg planlegge til ham også sånn nå!
Nei vårt hus
Ja, hvis posten skulle lagt ned her så måtte jeg ha kjørt 20min hver vei[emoji85]
Kjekt med sånne småtingLurt å være tidlig ute[emoji1] snille dere er med hverandre!
Det kan jo kommunen også være, men nå har dette drøyd i ti år så nå tror jeg faktisk de skal få det til! Det skjer jo faktisk noe!Skolen[emoji6] IKEA er treeeg![emoji31]
Pleier ikke å handle i byen vi så tungvindt i grunnDet må vi uansett, men posten er da hvertfall sentralt, så kan få gjort unna litt handling på samme tid.
Fikk en jeg fra wishFikk to i kassa [emoji14]
Fikk en jeg fra wishFikk to i kassa [emoji14]
Spennende da?Fikk en jeg fra wish
Prøvd det også. Men det er pga hodepinen jeg sliter med å sovne altså. Også pipinga i ørene. Pluss kroppen verker så vanskelig å finne en stilling
Mangler fortsatt 5 herLedlys og refleks til sykkelen til eldste. Godt å ha det klart til høstmørket.
Og en liten eske med ymse strikketing
Så da mangler jeg 3 pakker fra ebay og 1 fra bv![]()
Skjønner jeh godtSorry. 50 sider med skravling hoppa jeg over![]()
Gjort noe gøy i helgen?
Grattis med detInnlegg nr 21 000![]()
Helt sikkertAha, samme som familieråd ?[emoji4]
Nei skulle hatt det før bursdag...Spennende da?
Pleier ikke å handle i byen vi så tungvindt i grunn
Veldig. Men er under utredning. Så håper det kommer svar i løpet av noen mndHuff, så kjedelig[emoji21]
Noe å se frem til daMangler fortsatt 5 her