Skravletråd AUGUST!

Lei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !

Myk er den da [emoji14]
665fdb4452c1431b63bc0c8ac775089e.jpg

Enig! Ikke glad i påfugl! Fysj fysj[emoji21]

God morgen alle sammen! Hva bringer dagen?

Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter :)

Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter :)
God morgen :)har en del ærend etter ungene er levert i barnehagen . Ingen spesielle planer i ettermiddag . Og til ei venninne i kveld :)

God morgen :)har en del ærend etter ungene er levert i barnehagen . Ingen spesielle planer i ettermiddag . Og til ei venninne i kveld :)

Så koselig med venninne besøk [emoji5]

Ta igjen søvn forhåpentligvis. Håper jeg virkelig. Usj.

Og prøve strikke 10 cm til av bolen med påfugl. Om jeg tar 10 cm om dagen blir drt hvertfall ferdig

Ta igjen søvn forhåpentligvis. Håper jeg virkelig. Usj.

Og prøve strikke 10 cm til av bolen med påfugl. Om jeg tar 10 cm om dagen blir drt hvertfall ferdig

Langmo genseren er egentlig i påfugl den også, men glad jeg byttet ut med dobbel Erle istedet.

Back
Topp