Jeg har begynt på trådliste.... 200 i snitt på 11 dager tilsier at jeg må komme på litt ekstra, i likhet med mange andre.
Må tenke ut noe lurt ja[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har begynt på trådliste.... 200 i snitt på 11 dager tilsier at jeg må komme på litt ekstra, i likhet med mange andre.
Da fikk jeg kontor til slutt![]()
God kveld jenter![]()
God kveld[emoji4] Har dere hatt en fin helg?
Sier det sammeHvem trenger vel søvn ? [emoji21]
Lei påfuglgarn. Ikke en gang strikka masse å det er pinne nr 9 liksom. Men fy jeg likte ikke strikke denne. Men ferdig skal den bli. Svigermor skal få til jul !
Myk er den da [emoji14]![]()
Så braHelt super[emoji1] bare avslapping!
Du da?
God morgenGod morgen alle sammen! Hva bringer dagen?
Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter![]()
God morgenGod morgen alle sammen
God morgenhar en del ærend etter ungene er levert i barnehagen . Ingen spesielle planer i ettermiddag . Og til ei venninne i kveld
![]()
Veldig. Jeg har ikke sovet en gang her liksom. Men hjelper lite når det ikke er noen å prate med [emoji23]Her var det stille til å være utfordring ja!
Joda vet det altså [emoji23] Jon Blund bare tuller med meg tenker jeg. Gjør meg sprøTja... Forskere mener det er viktig for oss og for helsa...
Dårlig natt du også?Sier det samme
Høres mye mer kjekt ut bare ordet i seg selv [emoji23]Enig! Ikke glad i påfugl! Fysj fysj[emoji21]
Ta igjen søvn forhåpentligvis. Håper jeg virkelig. Usj.God morgen alle sammen! Hva bringer dagen?
Her skal frøkna først i bhg, så skal jeg ta akupunktur... før husstell og strikking av siste ermen på langmogenseren venter![]()
Det er detSå koselig med venninne besøk [emoji5]
Ta igjen søvn forhåpentligvis. Håper jeg virkelig. Usj.
Og prøve strikke 10 cm til av bolen med påfugl. Om jeg tar 10 cm om dagen blir drt hvertfall ferdig