Vi som temper

Det er bare for å holde deg på pinebenken [emoji85]... Ikke gi opp håpet! Jeg heier på deg [emoji1303]
Ja jeg har skjønt det der, dårlig gjort :p Takk for det! Men med positiv 10 dpo sist jeg var gravid, og kun skygger nå, 12 dpo har jeg igrunn mista håpet :arghh:

Hadde for så vidt vært veldig hyggelig å ha deg med i ikm uke 37 gruppen og mai-babyer, men håper du får en positiv overraskelse om et par dager [emoji7]
Fant ut at om tanta kommer på søndag blir det fortsatt maibaby om det klaffer, så du får resetvere plass :D Like negativ test i kveld så håpet er nok ute for denne gang :(

Tempen gjorde et ordentlig hopp i natt, og i morges kom krysset [emoji4]
9d341efeb41878014c675a918e2e7f81.jpg

Jeg har ikke fått noe positive tester..bare blinke smil..føler ikke dette er riktig..
Hva tror dere?
Screenshot_2017-08-19-09-11-01.png

Jeg tenkte å starte å tempe. Har temperaturmåleren klar. Men hvilken dag i syklus er det best å begynne? Jeg har veldig uregelmessige sykluser, så å tempe kan bidra til å hjelpe meg å lokalisere eggløsning bedre, før jeg dobbelsjekker meg en EL-test. Men er helt grønn på området.

Jeg tenkte å starte å tempe. Har temperaturmåleren klar. Men hvilken dag i syklus er det best å begynne? Jeg har veldig uregelmessige sykluser, så å tempe kan bidra til å hjelpe meg å lokalisere eggløsning bedre, før jeg dobbelsjekker meg en EL-test. Men er helt grønn på området.

Og er det noen som bruker appen "Life"? Eller bruker dere bare "fertility friend"?

Jeg starter egentlig å tempe når det passer meg, mellom dag 1 og 7, siden jeg har el fra dag 14 til 18 :dance008 tester i tillegg gjennom nesten hele syklusen. Er el.testen kjempesvak kan man godt vente noen dager før man tar en ny. Hjelper ikke å sjekke eggløsningstester om man begynner etter at appen har funnet eggløsning :cat: bruker fertilityfriend

Hvordan er dette med temperaturen egentlig? Hvor mye skal temperaturen øke/synke for å finne ut når eggløsning er og når den er over? Er det slik at dersom egget blir vellykket befruktet så synker ikke temperaturen igjen, men holder seg likt som ved eggløsning?

IMG_2598.jpg

Aldri hatt så lave temperaturer etter EL før,og jeg var sikker på at tempen måtte være veldig høy og fin om man er gravid, men så feil kan en ta! :) Var nok festedipp 6 DPO da.
Fikk svaaak strek 8 DPO og i dag, 11 DPO, fikk jeg det svart på hvitt :)
IMG_2597.JPG

Vedlegg

• IMG_2590.JPG
    IMG_2590.JPG
    676,2 KB · Visninger: 116
Dagens temp er bare tull, var ute i går og la meg en time før jeg egentlig bruker å tempe, så det ble tempa mange mange timer senere, i tillegg hadde jeg drukket en del :p Forstår ikke hvor tanta blir av da.. 14 dpo og ikke antydninger en gang. Bruker alltid å våkne med tr. Negative tester også.
IMG_5421.jpg

10 dpo:
Screenshot_20170821-070043.jpg

20170821_064411_crop_597x597.jpg

Streken kom etter 2 min.
Men jeg fikk jo Ovitrelle (Hcg sprøyte) for mer enn 11 dager siden. (11 dager og 7 timer, hehe)

I pakkningsvedlegget står det at den skal være ute av kroppen etter 10 dager. Tenk om det enda er sprøyta som henger igjen ekstra lenge hos meg da:nailbiting: alt for spennende dette!

Back
Topp