Mage

RainbowDash

Endelig gravid
Himmelbarn
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hvordan er det med dere og mage?
Jeg skjønner jo livmora ikke er særlig stor, men når jeg spiser der jeg jo ut som jeg er ca 20 uker på vei[emoji85] [emoji23]
Jeg har jo født før, glad jeg hadde litt fra før så ikke alle stusser så tidlig[emoji28]

Jeg har virkelig merket at magen har vokst denne uken! (Bare luft da[emoji28]) blir jo større og større utover dagen..!
I går lurte 5 åringen på hvorfor jeg hadde så stor mage[emoji85]
Fant frem de klærne som jeg pakket bort for en stund siden pga jeg hadde slanket meg ut av de, og nå passer de bedre over magen en de vanlige klærne mine[emoji51]

Sliter med å få på meg de vanlige buksene mine for å si det sånn [emoji51] Og det er kun de videste toppene og genserene som funker.. vurderer å finne frem de minste gravidbuksene [emoji38]

Er ganske oppblåst her til tider, men får fortsatt på meg alle buksene. Bruker lite olabukser o.l da, da jeg generelt syns det er ubehagelig

Eg og! Når eg sitter, må eg opne nesten alle buksene mine, uansett kor romslege dei pleide å vere[emoji47] sitter med knapp og smekk åpen under pulten på jobb [emoji23] ikkje bra! Er 7+4 og har ikkje vært gravid før. Venter på at oppblåstheten skal gi seg, gjør det det? Redd at folk skal skjønne ting om eg kjøper gravidbukse, for ein kan vel sjå at det det, eller?

Er ikke noe langt på vei, men er utrolig oppblåst!! Kan ikke gå med de vanlige jeansene mine, og den buksen jeg har med mest strech er til og med ubehagelig.. så jeg har begynt å ta i bruk gravidbukser allerede, er 4+3 idag [emoji85] lurer på hvordan dette skal bli... [emoji12]

Hvordan er det med dere og mage?
Jeg skjønner jo livmora ikke er særlig stor, men når jeg spiser der jeg jo ut som jeg er ca 20 uker på vei[emoji85] [emoji23]
Jeg har jo født før, glad jeg hadde litt fra før så ikke alle stusser så tidlig[emoji28]

Jeg er i helt lik situasjon :P Ser så oppblåst ut hver dag nå etter å ha spist. Føler virkelig magen viser seg på sin verste side til tider :P Siden jeg har født, er det litt mage fra før, så ser heldigvis ikke ut som jeg er gravid ennå. Ser bare ut som jeg har lagt på meg rundt magen :P hehe

Nå andre gang så jeg gravid ut dagen etter testen viste positiv omtrent (uke 6) Måtte gå med telt for og prøve og skjule det på jobben så lenge som mulig. Første gang gikk det månedsvis før noe syntes.

Back
Topp