Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
20,5 ca av 22 cm så mønster og 3 cm vrangbord38 av 47 cm strikka
Nærmer seg ! Til 44. Så skifte over til mindre pinne og vrangbord de siste cm.
Nærmer seg der også gitt20,5 ca av 22 cm så mønster og 3 cm vrangbord
Det er bare første beinet, det er et til og 2 ermerNærmer seg der også gitt![]()
Hihi selvsagt er det det [emoji14]Det er bare første beinet, det er et til og 2 ermer
Her sover strikketøyet i sofaen ved siden av meg siden jeg har rødvin i glassetHihi selvsagt er det det [emoji14]
Tror ikke jeg orker mer i dag. Føler øynene tuller til. Får ta pause for i dagBle nå noen cm hvertfall.
Hørtes koselig da. Noe godt i glasset.Her sover strikketøyet i sofaen ved siden av meg siden jeg har rødvin i glasset
Serie du ser på da?Ligger i senga heg å ser serie
Skjelvinger og heteslag pga Pepsi Max, vurdert å skifte til Cloa Zero eller light?Hørtes koselig da. Noe godt i glasset.
Pepsi max her og skjelvinger og heteslag pga det. Føles feberaktig ut og dermed hodepine [emoji23] Ah så lei. Setta på AC for å kjøle meg ned gitt.
Kos de masseSerie du ser på da?
Sofa her. Men ligger da strekk ut. Ser Supernatural jeg.
Ser jeg skreiv den litt dumt. Nei ikke pga den altså. Har hodepine i utgangspunktet, men blir plutselig veldig dårlig innimellom.Skjelvinger og heteslag pga Pepsi Max, vurdert å skifte til Cloa Zero eller light?
Godt det da
Takk og i like måte [emoji8]Kos de masse
Ligger i senga heg å ser serie
Gå deg en 1/2 times tur?Ser jeg skreiv den litt dumt. Nei ikke pga den altså. Har hodepine i utgangspunktet, men blir plutselig veldig dårlig innimellom.
Tenker prøve spise ei skive. Gjerne det blir litt bedre da.Satser på det. Og kulden roer det ned kjenner jeg
![]()
Det gjør det ikke hos meg dessverre. Men går bedre snart altså. Skjelvingene og det går over. Men det er så fælt når det står på. Føler meg influensaaktig da.Gå deg en 1/2 times tur?
Det pleier å hjelpe for meg
Jada, han pleier måtte ta overBare det blir gjort er det vel godt nok![]()
Min er fast kjevler når jeg ikke strekker tilTrengs det muskler.
Her ville mannen bare "åpnet en øl og vært publikum"...
Ikke rørt det i dag, så 17 av 31 før... Var det mønster eller ermer?38 av 47 cm strikka
Nærmer seg ! Til 44. Så skifte over til mindre pinne og vrangbord de siste cm.