Ditt beste tips...

Ikke mye statisk jobbing, gode sko, trene bekkenet hver dag gå på mykt underlag :)

Ikke gjør noe som er vondt ;) Ikke løft tungt, ikke dytt ting med bena.
I tillegg til det junimor sier :)

Hold bena samlet når man går ut av bil, ta kortere skritt enn vanlig, gå ett trappetrinn om gangen.
Varmepute hjalp meg på de verste morgenene. Og et varmt bad i badekaret hjemme.
Bevegelse hver dag gjorde ikke vondt verre for meg hvertfall. Svømming og gå rolig tur var det jeg klarte.

Gode sko, ikke løfte tungt, noe mellom beina når du ligger på siden, bad, bekkenøvelser i slynge og ikke presse seg. Stopp det du driver med om du får vondt av det.

Manuellterapeut ! Redda meg forrige gang <3

Hold deg for guds skyld unna støvsugeren... Det er kryptonitt for bekkenet mitt, men jeg kjenner det ikke før dagen etter, derfor tok det en stund før jeg skjønte sammenhengen. Jeg har det mye bedre nå i andre svangerskap på grunn av erfaringene jeg gjorde meg sist.

Hold deg for guds skyld unna støvsugeren... Det er kryptonitt for bekkenet mitt, men jeg kjenner det ikke før dagen etter, derfor tok det en stund før jeg skjønte sammenhengen. Jeg har det mye bedre nå i andre svangerskap på grunn av erfaringene jeg gjorde meg sist.

Hadde ingen plager sist svangerskap så helt ærlig aner jeg ikke om det er bekkenløsning, hehe! Men regner liksom bare med det da jeg har sykt vondt ca fra midten av ryggraden og nedover til og med venstre lår når jeg løfter, snur meg, går "feil", og gjør div. Bevegelser :( veldig upraktisk med en 2 åring i hus er det hvertfall!

Og MÅ du støvsuge, så hold i selve slangen nærmest støvsugeren med den ene hånda ogaå tar du slangen bak rumpa/korsryggen også holder du røret med den andre hånda. Slik kan du stå mest mulig rett opp og ned mens du støvsuger og bruke korte bevegelser med armen frem og tilbake. Å bøye seg frem og bruke lange armer og store tak er drepen.

Hvor mye må man gi for å få en ok en? Har ikke dyr inne, men en 2åring og en mann så må ofte støvsuge 2x daglig for at det skal se ok ut...-.-
:p 2 ganger daglig? Da må de grise fælt:D har to katter, mann og en 2-åring og ser ikke bøss lenger:) vår kostet 6000, men vet om rimeligere modeller som folk er fornøyde med. De har kanskje ikke like mange innstillinger, men de gjør en god jobb:)

:p 2 ganger daglig? Da må de grise fælt:D har to katter, mann og en 2-åring og ser ikke bøss lenger:) vår kostet 6000, men vet om rimeligere modeller som folk er fornøyde med. De har kanskje ikke like mange innstillinger, men de gjør en god jobb:)[/QUO

Kommer en del på gulvet under matlaging og måltider da 2-åringen er med på det meste, i tillegg er begge gutta i hus glade i å valse inn med sko

Back
Topp