Skravletråd AUGUST!

Jeg håpte dem kom før! Om du er et ja-menneske eller ikke så er det ingen grunn til å forsvinne. Håper du får deg nye bedre venner som stiller opp for deg også[emoji8]
Ja. Sant. Jeg har dog noen, to kanskje. Som alltid er der. Men så er det de andre.

Bæææ[emoji23]

Det er samme her. Tar jeg ikke kontakt blir det tyst leeenge.
Så dumt det også
Også tenker jeg at denne gang skal jeg ikke gi etter. De får ta kontakt først denne gang. Men jeg suger i det [emoji23]

Jeg også [emoji85]
Problematisk.

Har prøvd meg på den der
"Ring en dag du vil prate eller ha besøk eller komme ned da. Kan ikke bare være meg heller"

Jada. Det skal de. 3 mnd etterpå sitter jeg der og tenker shitsekker [emoji23] Så sender jo en mld om hvordan det går.

Merkelig nok er det samme person som alltid sa at hu skulle alltid være der. Om hu så måtte komme ned til meg og sitte på sengekanten.

Føler hu bløffa [emoji23]

Men tror det er ganske rolig totalt sett.

Lurer på hva Tamara gjør med den utfordringen hun snakket på.

Jeg er ganske klar.

Sånn bortsett fra at jeg har begynt å strikke da ;-)

Hun har ikke sagt hva den går ut på?[emoji4]
Vil være med jeg også, litt innimellom ihvertfall[emoji2]

Alt er litt kjipt om dagen. Når man er langtidssyk, så mister man mange venner... Men hvorfor. Selvom jeg ikke kan fly så mye, så kan jeg være sosial. Men det er visst ikke godt nok. Som om slike situasjoner ikke er såre nok fra før av...

Det er trist om de trekker seg unna[emoji20]
Kanskje de tror du ikke orker å være sosial?

Alt er litt kjipt om dagen. Når man er langtidssyk, så mister man mange venner... Men hvorfor. Selvom jeg ikke kan fly så mye, så kan jeg være sosial. Men det er visst ikke godt nok. Som om slike situasjoner ikke er såre nok fra før av...

Trist at det er sånn. Da jeg ble syk så fant jeg ut hvilke av venninne mine som var ordentlige venner. Reduserte antallet kraftig!

Gjerne ha ei vekkerklokke på i tilfelle jeg sovner på sofaen. Minstejenta ville jeg skulle gå imot hu når skolen var slutt.

Eldste sin lærer ringte også. Eldste hadde blødd gjennom. Så måtte komme med ekstra klær. Stakkars jenta mi. Ikke lett å blir stor. Men trodde hu var ferdig da. Er på 6dagen nå.

Usj da, ikke enkelt å bli stor nei[emoji13] må ha vært fortvilet!

Back
Topp