Salami som vi kan spise!!

Hadd den bare vært go så [emoji85]
Ble ikke en slager hos mæ

Jepp, har skrevet om den her før. Den er litt annerledes enn vanlig salami, så det er ikke alle som liker den, men jeg synes den er helt kurant. [emoji39]

Fikk også den på feeden min i går, kjøpte i dag, men ble skikkelig skuffet... Blir heller ostesmørbrød med salami i fremtiden hvis jeg får et stort salami behov...

Prøvde den for et par uker siden,kjempegod!:happy::happy:

Men nå har de vært utsolgt på butikken her en stund:( Sikkert mange gravide så vil ha:p

Jeg syntes den var veldig god ihvertfall! Ikke helt som originalen, men etter 6mnd uten salami var det en god erstatter ;-)

Så den på face jeg også, ikke si den ikke er god da hehe! Skal kvøpe den jeg også, håper den smaker, har så lyst på spekemat!

Så den på face jeg også, ikke si den ikke er god da hehe! Skal kvøpe den jeg også, håper den smaker, har så lyst på spekemat!
Bare ikke ha for høye forventninger. [emoji12] Jeg synes den er god, jeg, maulet en halv pakke første gangen jeg kjøpte den. (Men gleder meg fortsatt enormt til den første EKTE salamiskiva!)

Mannen kom faktisk hjem med denne i dag etter å ha vært på butikken, fordi den skulle være sunnere - visste ikke at det var "gravid-salami". Spent på om den faller i smak her! :)

Jeg synes den var fantastisk. Men det er nok fordi salami er det jeg har savnet mest av det jeg ikke kan spise nå. De andre i huset likte den ikke, så jeg får ha den i fred :p

Har tittet i to butikker, men ikke funnet den. Er den god da?

Har tittet i to butikker, men ikke funnet den. Er den god da?
Smaken er som baken, etter tråden her å dømme. [emoji6] Jeg synes som sagt den er god, men den er jo annerledes enn ordentlig salami. Konsistensen er litt annerledes, det er nok noe av grunnen.

Back
Topp