Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ikke ha for høye forventninger. [emoji12] Jeg synes den er god, jeg, maulet en halv pakke første gangen jeg kjøpte den. (Men gleder meg fortsatt enormt til den første EKTE salamiskiva!)Så den på face jeg også, ikke si den ikke er god da hehe! Skal kvøpe den jeg også, håper den smaker, har så lyst på spekemat!
Coop sine butikker, Rema og Kolonial.no iallfall. Alle som fører Grilstad sikkert?Sniker fra januar 18 forumet.
Hvor får dere kjøpt denne salamien?![]()
Coop sine butikker, Rema og Kolonial.no iallfall. Alle som fører Grilstad sikkert?
Smaken er som baken, etter tråden her å dømme. [emoji6] Jeg synes som sagt den er god, men den er jo annerledes enn ordentlig salami. Konsistensen er litt annerledes, det er nok noe av grunnen.Har tittet i to butikker, men ikke funnet den. Er den god da?
Letet litt rundt jeg også. Fant den på en kiwi butikk i dag. Har ikke smakt enda daHar tittet i to butikker, men ikke funnet den. Er den god da?