Kynnere eller rier...

LilleMor26

Betatt av forumet
Septembergull'17
No har jeg hatt tak i rygg og mage i 2 og 1/2 time.. Noen av takene er sterkere enn andre og kommet ett par med press ned.
Rie tellerern sier:
Varighet 1 min og intervall 2 min, 7sek.
Er jo bare i uke 33+2o_O
Skal jeg vente enda noen timer før jeg tar kontakt med jordmor?o_O
Ikke lyst å ta kontakt vist det bare er lure rier eller kynnere.

Ring føden du, men for å si det sånn, når det går over i rier så vet du det ;-)

Lykke til [emoji173]️[emoji173]️

Har kjent rier før men er jo 6 og 12 år siden sistxsmile8 så trur det er glemtxsmile8
Bor på en liten plass som bare har en liten fødestue så vist det skjer noe no så blir jeg sendt på tur i 3 1/2 time med ambulanse:shifty:

Har kjent rier før men er jo 6 og 12 år siden sistxsmile8 så trur det er glemtxsmile8
Bor på en liten plass som bare har en liten fødestue så vist det skjer noe no så blir jeg sendt på tur i 3 1/2 time med ambulanse:shifty:

Desto viktigere å ringe føden i tide!

Desto viktigere å ringe føden i tide!
Jo, ja egentlig. Men skal vente litt til så ringe jeg så får jm ta en avgjørelse om det er noe på gang eller om det bare er lurerier:wtf:

No har jeg hatt tak i rygg og mage i 2 og 1/2 time.. Noen av takene er sterkere enn andre og kommet ett par med press ned.
Rie tellerern sier:
Varighet 1 min og intervall 2 min, 7sek.
Er jo bare i uke 33+2o_O
Skal jeg vente enda noen timer før jeg tar kontakt med jordmor?o_O
Ikke lyst å ta kontakt vist det bare er lure rier eller kynnere.

Hvis det bare er 2 min mellom takene må du ringe, og hvorfor skulle du ikke ringe om det så "bare" er kynnere? :)

Hvis det bare er 2 min mellom takene må du ringe, og hvorfor skulle du ikke ringe om det så "bare" er kynnere? :)
Er vell egentlig innstilt på at når det skjer så vet jeg det men ble plutselig så usikker hero_O
Har ikke lyst å oppta tiden til jm eller bil vist det bare er lurerier.xsmile3 meg i ett nøtteskallxsmile8

No er det roa seg ned litt.
Tenke at det er litt surt å bli sendt så langt med bare masrier for så å snu hjem igjen.

Mamma hadde ikke rier med meg og min søster. Bestemor hadde ikke rier med med mamma men med mine 2 onkler hadde hun det. Så mamma sa at det ikke var sikkert at jeg kjente noe rier denne gang siden jeg venter jente.:depressed:

Huuummm.. no har jeg lagt meg nedpå litt. Merke at formen ikke er helt på topp.
Men har ikke nåt tegnings blødning, proppen e enda på plass og ingen vann som har gått så trur det bare modnes godt.
Kjenne litt ubehag midt i ryggen no einaste men ellers helt stilto_O

Huuummm.. no har jeg lagt meg nedpå litt. Merke at formen ikke er helt på topp.
Men har ikke nåt tegnings blødning, proppen e enda på plass og ingen vann som har gått så trur det bare modnes godt.
Kjenne litt ubehag midt i ryggen no einaste men ellers helt stilto_O
Hadde det sånn i går og i natt..
Murrer skikkelig i ryggen.. Så blir lange uker hvis jeg skal gå til termin.. :b

Back
Topp