Fant tilbud på meny ogsåJa. 3 pk for 100kr med omo powerdose. Og 2 comfort skylle middel for 50kr
30 pr boks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant tilbud på meny ogsåJa. 3 pk for 100kr med omo powerdose. Og 2 comfort skylle middel for 50kr
Fyyyy flate. Det er lenge til jeg skal innom der en helg igjen[emoji33] folk er gal. Handlevogner på kryss og tvers.
Men overlevde[emoji16] og fikk handlet alt jeg skulle på tilbud[emoji6][emoji6] og resten av tingene jeg skulle ha ble handlet på goe rolige, billige kiwi[emoji23]
Imponerende hvor lite feber kan ha å si på de smås allmentilstand[emoji23]
Tidvis trøbbel med tapatalk å åpne tråder også i kveld...Hei.
De av dere som bruker Android appen vil oppleve noen problemer med den. Svare på tråder f.eks kan være vanskelig. Det ble kjørt en oppdatering på appen i dagtidlig som skulle løse innloggingsproblemene, men da dukket det opp nye.. Beklager dette.
Teknisk jobber med saken.
Det var ikke lurtÅ ja er så dum.
Skal ha noe fisk.
Kjører 25 minutter til det storsenteret hvor de har fiksehandler for å få den ferskest mulig bare for å oppdage, penger, nei det ligger hjemme
Aldri prøvd Samsung jegSamsung s7 edge [emoji7]
Finnes kanskje noe reseptfritt på apotek ?Tror jeg ikke. Sykehus og leger er pesten det [emoji23]
Hørtes jo ille slitsomt ut i en trampolinepark!Isåfall var den ødelagt
Flere som klaget på tung luft og hodepine
Var mye varmere inne enn ute
Håper dere koset dere !Det blir det
Han er jo blitt 10 dager allerede så på tide nå

God kveld Syn
Vi er jo aldri her inne samtidig !?![]()
Takk snuppsiTakk det samme
DET er trist detFerien min er snart over![]()
God kveld KenguGod morgen alle sammen
Så litt for lenge på serier i natt så er en smule trøtt
Uff daDen var helt grei[emoji4] i dag er det hjemme med ei frøken med feber[emoji53]