Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Tusen takk for melding og klemmer [emoji4]
Jeg ville bare si at jeg ikke bare er misfornøyd med Ahus altså. Det er utrolig mange dyktige, omtenksomme mennesker som jobber der også. Det er bare det at du vet aldri hvem du kommer til, og alle gjør ting på ulike måter. Opplevelsen når du er der kan være som natt og dag, avhengig av hvem du møter og hvor god tid du har. Jeg vurderte en gang i svangerskapet å bytte til et annet sykehus, men endte opp med å bli på Ahus av flere årsaker.
Håper du får en god opplevelse på Ahus, de er stort sett veldig flinke der og jeg stoler 100% på de som gjør jobben sin ordentlig. Har du vært på oul der? Har du fått vite noe om videre oppfølging?
Takk for beroligende melding til meg når det egentlig er du som trenger trøst og omsorg nå [emoji171]
Var på TUL i uke 14 hos en lege (K.F.) som ikke sa stort. Ikke hyggelig, men hun gjorde jo jobben sin... Så var jeg på OUL i uke 19 hos en kjempehyggelig jm som måtte ha litt hjelp av en annen lege for noen vanskelige mål. Hun brukte gooood tid og snakket med oss hele tida.
Har vært på tlf igjen med hun første legen pga noen spørsmål som er viktige for meg, og hun var så oppgitt... Men det er hittill det eneste jeg har vært i kontakt med dem. Skal inn til ny UL i uke 23 så føler jo at jeg får riktig oppfølging foreløpig sånn egentlig.