Foreldrepenger

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Skal søke foreldrepenger nå, men skal jeg bare sende inn timeliste for august og lønnsslipp for august? Hvordan får de beregnet det jeg skal ha når jeg ikke har fast jobb/fast lønn? Dessuten er jeg sykmeldt og lønna blir derfor oppdelt. Jeg får utbetalt en liten sum nå på fredag og resten kommer senere i august fra Nav. Styr...

Det er vel arbeidsgiver som skal fylle ut inntektsopplysningsskjemaet? Du kan spørre på NAV Foreldrepenger sin Facebook-side. :)

Anbefaler chatten til nav foreldrepenger, kjempegreit! Lurte på det samme som deg ish, og fikk gode svar!

Skal søke foreldrepenger nå, men skal jeg bare sende inn timeliste for august og lønnsslipp for august? Hvordan får de beregnet det jeg skal ha når jeg ikke har fast jobb/fast lønn? Dessuten er jeg sykmeldt og lønna blir derfor oppdelt. Jeg får utbetalt en liten sum nå på fredag og resten kommer senere i august fra Nav. Styr...

Det er arbeidsgiver som skal sende inn inntektsopplysningsskjema, og du trenger ikke sende inn noe om du ikke får beskjed om det.
Det du får av NAV har NAV styr på, så det trenger du ikke tenke på. :)
At lønna er oppdelt spiller heldigvis ingen rolle. :)

Back
Topp