Ammefri

Knopp

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Noen lærer som har hatt eller skal ha ammefri?
Jeg jobber på en barneskole med undervisning fra 8:30 om morgenen. Lille dies til alle døgnets tider, og jeg skal nå begynne å jobbe. Tenkte først og ha ammefri en time på morgenen (undervisning) og en time på ettermiddagen (planlegging). Sjefen min vil at jeg skjermer elevene helt, men det er jo ønskelig selvfølgelig, men om hun vil amme da må jeg jo det.

Hva har dere gjort? Fått lov til?
 
Skjerme elevene fra at du ammer barnet ditt?
Jeg er ikke lærer men, men tenker at det ville være naturlig å forklare klassen din at du må gi barnet ditt mat innimellom? Eller er jeg helt på bærtur? Jeg tror ikke unger reagerer på at barn ammes akkurat...

Gutten min bruker bare 5-10 minutter per amming, og jeg tenker jo at jeg kunne ammet han kjapt i en liten pause feks.
 
Skjerme elevene fra at du ammer barnet ditt?
Jeg er ikke lærer men, men tenker at det ville være naturlig å forklare klassen din at du må gi barnet ditt mat innimellom? Eller er jeg helt på bærtur? Jeg tror ikke unger reagerer på at barn ammes akkurat...

Gutten min bruker bare 5-10 minutter per amming, og jeg tenker jo at jeg kunne ammet han kjapt i en liten pause feks.
Tenker det samme som deg [emoji4] Amming er en av de mest naturlige ting i hele verden [emoji173]️
 
Skjerme elevene fra at du ammer barnet ditt?
Jeg er ikke lærer men, men tenker at det ville være naturlig å forklare klassen din at du må gi barnet ditt mat innimellom? Eller er jeg helt på bærtur? Jeg tror ikke unger reagerer på at barn ammes akkurat...

Gutten min bruker bare 5-10 minutter per amming, og jeg tenker jo at jeg kunne ammet han kjapt i en liten pause feks.

Tenker det samme som deg [emoji4] Amming er en av de mest naturlige ting i hele verden [emoji173]️
Er jo snakk om en time, ikke 5- 10 min. Forstår jo litt at det kan være litt dumt for elevene med vikar 1. timen. Men det lar seg vell ikke gjøre å ta det f.eks midt på dagen.