Ned i vekt

Nordlandsjento

Betatt av forumet
Veide meg sist 18+0 og da veide jeg 65 kilo. Opp en kilo fra startvekt. Veide meg igjen i dag 24+0 og nå veier jeg bare 60,5 kilo. Har ikke vært kvalm i det hele tatt i løpet av svangerskapet og jeg spiser helt normalt.
Har time hos jordmor den 9 august. Burde jeg ringe i morgen og spørre om å få komme på kontroll tidligere?
Har ikke fått mage enda, men det fikk jeg ikke før ca 6mnd sist.

Jeg ville absoludt ringt og hørt ja :)

Jeg gikk ned over 5 kg i starten av svangerskapet, går sakte men sikkert oppover. Har fått råd om å ikke veie meg hjemme... Fikk heldigvis beskjed om at alt sto bra til med babyen hver gang jeg var til kontroll, både den og livmoren vokser som det skal [emoji3]
En god regel er uansett å ringe når en er usikker, forhåpentligvis er alt som det skal være og babyen får den næringen den treng, men det er uansett ikke noen god følelse å være usikker!

Veide meg sist 18+0 og da veide jeg 65 kilo. Opp en kilo fra startvekt. Veide meg igjen i dag 24+0 og nå veier jeg bare 60,5 kilo. Har ikke vært kvalm i det hele tatt i løpet av svangerskapet og jeg spiser helt normalt.
Har time hos jordmor den 9 august. Burde jeg ringe i morgen og spørre om å få komme på kontroll tidligere?
Har ikke fått mage enda, men det fikk jeg ikke før ca 6mnd sist.
Noen går opp og noen går ned. Babyer tar mye næring av oss. Men ta gjerne en tlf og forhør deg :)
Du kan for øvrig få noen kilo av meg :p har fått nok av de....

Har du kanskje hatt mer matlyst tidligere i svangerskapet? Det er først etter jeg passerte 4 måneder at den hungersulten roet seg på meg [emoji13]

Back
Topp