Belly bandit

Kath1990

Glad i forumet
Septembergull'17
noen som har erfaringer med magebånd etter svangerskap?
Gode/dårlige erfaringer, hjalp det på magemusklene?
Noen som har brukt lignende/annen type enn belly bandit?

Last edited:
Kjøpte, men brukte det ikke og trengte det ikke :p

Er nok ikke like heldig denne gang jeg nei.. :/
Er veldig til sprik mellom magemusklene
Hm.. ja, jeg vet ikke hva som gjør at man trenger det eller ei jeg. Mulig jeg har ett større behov hvis jeg får en til :)
Får håpe det går seg til for deg, med eller uten :)

Hm.. ja, jeg vet ikke hva som gjør at man trenger det eller ei jeg. Mulig jeg har ett større behov hvis jeg får en til :)
Får håpe det går seg til for deg, med eller uten :)
Er jo fortsatt gravid, men var ikke like mye sprik sist, og da grodde ikke de nederste musklene sammen (under navlen)
Denne gangen tror jeg babyen fint kan ha plass til å trykke ryggen sin mellom musklene [emoji43] [emoji28]

Er jo fortsatt gravid, men var ikke like mye sprik sist, og da grodde ikke de nederste musklene sammen (under navlen)
Denne gangen tror jeg babyen fint kan ha plass til å trykke ryggen sin mellom musklene [emoji43] [emoji28]
Oisann! Ja, det kan jo godt hende ett sånt magebelte er noe for deg da :)

Jeg klarte ikke 0 ha ting som strammet rundt magen i det hele tatt. Så jeg droppet det. Men trengte det heller ikke

Brukte det med førstemann da bekkenet var skranglete i lang tid etter fødsel. Det var behagelig å ha noe som "samlet" alt sammen den første uka. Usikker på om det hjalp til med sammentrekking, men det var iallefall bedre å ha det på enn å gå uten :) brukte det litt lengre ned på hoftene også for bekkenet sin del, det lindret litt.

Back
Topp