Aldersforskjell

SloppyJane

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2020
Dere som har flere barn, hva blir aldersforskjellen mellom de? Her er det 6 mellom eldste og midten og 6 år mellom midten og denne om alt går bra :)
 
Blir 2 år og 9 mnd mellom eldste og denne lille spira om alt går bra :)
Også har vi lille englegutten som skulle vært 8 mnd nå.
16 mnd mellom eldst og englegutten og 16 mnd mellom han og lille spire [emoji173] så veldig tette svangerskap her
 
Her blir det 5 år og 6 måneder i forskjell [emoji23]
 
Hvis vi når helt til april og denne lille kommer til verden, vil h*n ha storebrødre som er 4, 8, 9 (nesten 10) og 12 år gamle :)
 
Her blir det:
5 år 4 mnd mellom baby og storesøster;)
7år og 3 mnd mellom baby og storebror:)

Baby blir første sammen med nåværende kjæreste. Var egentlig ferdig jeg:)
 
Tipper jeg får rekord av noe slag.. Det blir 20 år mellom min eldste og yngste, så har jeg en midt i, som blir 11 år eldre enn minstemann. Så har de bonussøsken som blir 9 og 12 år eldre enn sistemann. [emoji85] (Jeg har to barn med barndomskjæresten. Dette blir første barnet med mannen min).
 
5 år og 5 mnd [emoji4]
 
3,5 mellom mine 2, og så blir det 2 år og 9 mnd mellom minsten og nestemann :) eldste blir allerede 6år i januar:eek:
 
Det er 1år og 5mnd mellom jentene mine. Går dette bra, Blir avstanden 6år - 4 1/2år -0år. Det blir rart med to "store" i hus i småbarnsperioden:)
 
8,5 år mellom eldste og yngste. Nesten 6 år (har bursdag i mai) mellom midterste og yngste. Er 2,5 år mellom de to eldste, så føler dette blir en liten attpåklatt[emoji38]
 
1 år og 3 mnd! Prøvde i 2 år og måtte få hormonstøtte med førstemann, så hadde aldri trodd vi skulle få en sånn overraskelse som vi fikk i går
 
7 års aldersforskjell på nr. 1 og 2.
2 1/2 år mellom nr. 2 og 3 :)
 
Back
Topp