Truddelutt'n
Gift med forumet
Uæææ hva er det jeg ser!!! Gratulerer så inderlig masse med egenprodusert til og med!! For en glede!!! [emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så gøy å komme innom her i dag. Gratulerer så mye!![]()
Uæææ hva er det jeg ser!!! Gratulerer så inderlig masse med egenprodusert til og med!! For en glede!!! [emoji173][emoji173]
Gratulerer med jente på vei[emoji178][emoji178] Tredjemann er gutt, er det gutt og jente de eldste? Hvor gamle er alle barna dine?[emoji4]
Gratulerer med jente på vei[emoji175][emoji175][emoji175]
Nydelig[emoji254] gratulerer med ei lita pie på vei[emoji173]️
Gratulerer med jente på vei[emoji173]️
Gratulerer så mye med en hjemmelaget fin jente LeneBfor et nydelig lite mirakel [emoji173]
Så herlig! Gratulerer med ei jente[emoji173]️
Herlig![]()
Whaaaaaaat?!? Her skjer det saker og ting når man er borte for lenge!!! [emoji1] Gratulerer som preggers igjen[emoji173] [emoji173] [emoji173]

Litt sent ute her, men for en nydelig minibaby!! [emoji7][emoji7][emoji7]
Hei. Har idag lest gjennom hele dagboken din. For en reise! Og for en Lykke med nr. 4!!! Det gir håp til oss ivf'ere altså
Jeg er idag gravid på første ivf og er 26+6 og kjenner mye på glede og æren som du så godt beskriver, med å få lov til å bære frem et liv.Lykke til videre i svangerskapet, jeg kommer definitivt til å følge deg
![]()
Ja det var virkelig en spennende thriller til tider!! Jeg blir så ydmyk og tenker at det faktisk ordner seg, for noen som sliter og det er en topp følelse! Ja, jeg leste at det ble anbefalt å pakke fødebagen før uke 30 og det er jo bare 3 uker til (iiik!) Men får se hva som føles riktig.. når pakker du ?Oi så utrolig hyggelig å høre at du faktisk har lest hele dagboka mi! [emoji7]Ja det har viiiirkelig vært en reise! Og føler meg sååååå beæret om å få bære fram en skatt nr 4! En ting er sikkert er at det er masse håp for IVFer [emoji173]️
Masse gratulerer selv! Herremin plutselig skal du føde snart! Vet du om kjønnet eller ønsker du ikke å vite? Det er bare å glede seg over tiden fremover, for det finnes virkelig ikke en større gave i livet [emoji7]nyt hvert sekund [emoji7]
vi får en IVF prinsesse
det er fortsatt veldig uvirkelig til tider. Jeg har jo ikke strevd så mye som mange andre har, men det har vært veldig tøft for oss uansett. Hvor langt på vei er du nå ? Shit så fort tiden går alså.. Har dere fått ordnet med tomt/hus ??