Hva skal dere i helgen?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
God anledning til å bli litt bedre kjent.

Så hva skal dere i helgen?

Her skal jeg og jentungen å kjøpe maling. Kanskje male litt. Og rydde i baby tøy.
Håper nesten på stygg vær, slik at vi kan ha noen skikkelige kosedager inne ;)

Ikveld skal jeg ha kosekveld med kjæresten, så skal jeg lage shusi og lefseruller [emoji4] Imorgen skal vi på brettspillkveld med ett vennepar [emoji4]

Ikveld skal jeg ha kosekveld med kjæresten, så skal jeg lage shusi og lefseruller [emoji4] Imorgen skal vi på brettspillkveld med ett vennepar [emoji4]
Det skal vi i morgen også :). Vi har invitert et par venner på spillekveld og god mat :)

Skal jobbe noen timer i morgen, og på søndag skal vi fortsette med å rydde/pakke ut etter flytting i går og gjøre klar til å male stua :) må få inn litt avslapning også da[emoji4]

Ikveld ska jeg finne ut hvor dårlig twilitefilmene faktisk er. Og bli ferdig med den hemmelige gaven!

Søndag får vi venner på besøk og vi ska spille magic the gathering [emoji4]

Minste er bedt i 4 årsdag av en i barnehagen så vi skal dit imorgen så skal han overnatte hos sin bestemor på søndag[emoji4] rolig helg hos oss[emoji4]

Så koselig [emoji16] hvilke spill spiller dere da? Vi er også en gjeng som spiller endel spill. Trenger tips til nye[emoji87]
Vi pleier spille party alias,ludo quiz og trival pursuit bla :).
Det artigste er party alias :) (samme som vanlig alias, bare at du må gjøre andre ting mens du forklarer osv).
Hva pleier dere spille? :)

Imorgen skal jeg på besøk til en venninne som fikk baby i mai, det blir koselig [emoji254] Ellers har jeg ingen verdens planer [emoji847]

Her går det i litt pokemon-spilling for mann og barn, jeg har tenkt å strikke en del og pakke før en liten ferietur neste uke :)

Vi har ingen planer, jeg er i dårlig form om dagen og må rett og slett se an hva jeg orker. Det blir nok rolig.

Gleder meg til et lite før-barselstreff med flere fra forumet her, ja. Det blir hyggelig. I dag skal jeg en tur til ei venninne, og i kveld kommer det sannsynligvis masse slektninger på besøk (som ektemannen hadde GLEMT å fortelle meg at skulle komme! Omg!).

Lite planer her. Vi skal til svigers som er i feriehuset sitt på mandag, så må vel pakke litt ;)

Back
Topp