Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi brukte sjukehusbodyane, så hadde bare med hentesettet til babyen. Brukte sjølv også omtrent bare sjukehusklær - husk sandaler (Birkenstock), ammebh, toalettsaker. Ikkje gløym pappaen! T-skjorte, boxer, joggebukse..
Ørepropper, øyemaske, babyolje(i tilfelle bek), silk-tape til babyen (unngå å måtte bruke den tapen man ALDRI får av den nydelige, sarte babyhuden), tannkrem og tannbørste..
Skal far natte over, derfor du pakker til ham?

Jeg skal ha med masse sokker! Jeg svetta helt sykt på føttene sist, så samboer måtte ut og shoppe. Ellers så gikk jeg i samme buksa og singleten de dagene jeg var der. Sykehustrusene var gullSkal også ha med innesko. Skal ikke pakke i nærheten så mye som sist.
Bare helt vanlig silk-tape som du kjøper på apoteket ("til sart hud") eller lignende. Egentlig bare en tape med dårlig lim, men jeg hadde så vondt av den fæle tapen de satte på etter stikket i hælen sist. Går selvsagt av ved å bløtlegge en god stund, men det er jo helt unødvendig!Tape på babyhud??
Men når man har tatt av tapen de satte på, så trenger man vel ikke å sette på nytt?Bare helt vanlig silk-tape som du kjøper på apoteket ("til sart hud") eller lignende. Egentlig bare en tape med dårlig lim, men jeg hadde så vondt av den fæle tapen de satte på etter stikket i hælen sist. Går selvsagt av ved å bløtlegge en god stund, men det er jo helt unødvendig!