Rare drømmer?

KR1ST1NE

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Julibarna 2019
Drømmer dere mer enn normalt? Evt har fått andre type drømmer?

I natt drømte jeg at jeg var på OUL og fikk vite at jeg ventet en jente. Tårene trillet og lykken var komplett [emoji173]
Ville blitt glad uansett kjønn, bare svangerskapet fullføres og barnet har det bra..

Men nå når jeg våknet er jeg plutselig litt redd for at jeg ikke får hun der datteren min, og gruer litt for å finne ut kjønn [emoji28] Det var bare en drøm, men..

Drømmer helt syke drømmer nå for tiden.
Våkner av at jeg er svett og gråter.

Mange av de er som dratt ut av en skrekk film :smiley-angry017

Drømmer helt syke drømmer nå for tiden.
Våkner av at jeg er svett og gråter.

Mange av de er som dratt ut av en skrekk film :smiley-angry017
Huff da, det høres fælt ut å våkne gråtende [emoji29]

Jeg merker at drømmene mine er mer fremtredende, men slipper heldigvis mareritt..
*bank i bordet x3*

Drømmer også mye rart. Alt mulig og følelsene er enda mer sterkere enn vanlig i drømmene.[emoji28]

Mange rare drømmer ja. Og flere som jeg husker hver natt. Våkner av og til av de midt på natta for de er helt "out there" og så sovner jeg igjen og drømmer noe annet.

Huff da, det høres fælt ut å våkne gråtende [emoji29]

Jeg merker at drømmene mine er mer fremtredende, men slipper heldigvis mareritt..
*bank i bordet x3*
Er ikke så god måte å våkne på nei. Men kommer heldigvis fort til meg selv, og skjønner at det hele bare var en ekkel drøm.

Drømmene min er mer som gamle minner om dagen... dvs ikke noe jeg har opplevd eller noe, men de er så VIRKELIGE .. at når jeg våkner er det som å tenke tilbake på en film eller et minne... *merkelig forklart* :P

Drømmene min er mer som gamle minner om dagen... dvs ikke noe jeg har opplevd eller noe, men de er så VIRKELIGE .. at når jeg våkner er det som å tenke tilbake på en film eller et minne... *merkelig forklart* :P
Akkurat det som skjedde med jente-i-magen drømmen min!
Så jeg våknet med en følelse av at jeg ville savne henne dersom drømmen viste "feil" Rart når det føles så virkelig!

Er generelt meir hormonell og hissig, men syns det er litt heftig når eg blir forbanna i søvne og det heng litt i når eg vaknar [emoji23][emoji27]

Back
Topp