10 måneder og mat

Gravidstudine

Flørter med forumet
Hvor mange måltider og hva spiser deres babyer nå? Kom gjerne med oppskrifter på retter som har falt i smak, både middag og annet godt :)
 
Spiser frokost (brødskive), 1-2 lunsjer (yoghurt naturell m/ bær og gryn, omelett, brødskive) avhengig av hvor tidlig dagen starter, middag (vår, hjemmelaget "babymat" fra fryseren eller en sjekden gang middagsglass) og kveldsgrøt. Pupp innimellom, til legging og på natta.
 
Frokost: brødskive og litt grøt
Lunsj : samme som over, litt yoghurt i ny og ned
Middag: hva vi spiser
Kveld: grøt
 
Frokost: grøt
Mellommåltid : ofte en smoothie
Lunsj: halvt glass med middagsmat. (Sliter med å få henne til å spise brød mat.. )
Mellommåltid/middag: halvt glass med middagsmat. Smaksprøver av vår mat, kommer an på hva vi spiser.
Kveldsmat: grøt. Ammes morgen og kveld og noen
ganger midt på dagen. Tar gjerne i mot tips til hvordan jeg skal få henne til å spise brødmat [emoji5]
 
Frokost: grøt
Mellommåltid : ofte en smoothie
Lunsj: halvt glass med middagsmat. (Sliter med å få henne til å spise brød mat.. )
Mellommåltid/middag: halvt glass med middagsmat. Smaksprøver av vår mat, kommer an på hva vi spiser.
Kveldsmat: grøt. Ammes morgen og kveld og noen
ganger midt på dagen. Tar gjerne i mot tips til hvordan jeg skal få henne til å spise brødmat [emoji5]

Mi ville heller ikke ha brødmat. Men eg ga det til ho for det, lot ho halda skjeva sjølv.. varierte med grovt polarbrød av og til.. plutseleg nå for 2 veker si, åt ho :)
 
Back
Topp