Canesten tabl

Bolle3

Flørter med forumet
Gyn min ga meg en resept på Canesten vaginal tabl 100 MG pga mulig sopp. Var litt utflod og kløe en dag. Har ikkje tatt de enda, og usikker om eg kommer til å gjøre det. Har ikkje hatt meir utflod og klør ikkje lenger. Skjer det noe hvis eg ikkje tar de? Kan det utvikle seg og bli verre?

Gyn min ga meg en resept på Canesten vaginal tabl 100 MG pga mulig sopp. Var litt utflod og kløe en dag. Har ikkje tatt de enda, og usikker om eg kommer til å gjøre det. Har ikkje hatt meir utflod og klør ikkje lenger. Skjer det noe hvis eg ikkje tar de? Kan det utvikle seg og bli verre?
Hvis du har sopp så vil det etterhvert bli verre med mer ubehag.. kløe og svie. Det eneste som skjer er at det bare tar litt lengre tid før det blir bra.. Nå er det jo ikke sikkert at det er sopp da, kan godt hende det er litt ubalanse i den naturlige bakteriefloraen [emoji4] sopp klør og svir en del.. Du kan evt kjøpe vivag kapsler reseptfritt på apoteket å ta de i 8 dager, det er melkesyrebakterier som gjenoppretter den naturlige bakteriefloraen , er det ikke sopp så vil de funke og de er helt ufarlige å ta mens man er gravid[emoji1] Canesten tab er ufarlige de også altså, men dropp den applikatoren og bruk heller fingeren for å føre tab inn[emoji4]

Jeg ville gjort det! For da er du sikker på at du blir kvitt det. Jeg pleier å være skikkelig plaga med det i graviditetene, men bank i bordet, ikke hatt noen symptomer på det til nå.

Ubehandlet sopp kan føre til blødninger fra underlivet, og i verste fall (nok mer vanlig litt lenger ut i svangerskapet) premature rier. Så gjennomfør behandlingen om du har blitt anbefalt det av gyn :)

Jeg skal bruke kremen i hvertfall nå! Klør så jeg holder på å bli sprø nå. Var en dag for litt siden, og nå i dag er det helt sykt :p
Tror du kan bruke tablett men bruk fingeren til å føre den inn.

Startet kuren igår, men idag tidlig kjente eg at tabl ikke var løst seg opp. Skyvde den lenger opp, var det galt? Trenger kanskje ikke ta i kveld da?

Back
Topp