Bubbly
ønsker meg en liten skatt
Siden i går kveld har jeg hatt konstant stikking i magen, liksom som en stråle fra underlivet oppover innvendig langs det som føles som ett rør på venstre side. Har også kjent bittelitt av det samme på høyre side. Det er vondt å strekke ut magen, men er også vondt når jeg sitter.
Håpet at jeg skulle sove det av meg, men det er her fortsatt.
Vet ingen kan stille diagnose her, men spør fordet om noen har opplevd noe liknende og tror det vet hva det er? Begge fostrene beveger seg så er egentlig ikke bekymret for at det er noe med dem.
Jeg tenker det kan være treg tarm eller noe med urin-røret. Men urinrøret burde vel gå opp på midten av kroppen, ikke venstre side. Eventuelt at livmor strekker seg, men det trodde jeg kom som korte smerter ikke en vedvarende smerte.
Håpet at jeg skulle sove det av meg, men det er her fortsatt.
Vet ingen kan stille diagnose her, men spør fordet om noen har opplevd noe liknende og tror det vet hva det er? Begge fostrene beveger seg så er egentlig ikke bekymret for at det er noe med dem.
Jeg tenker det kan være treg tarm eller noe med urin-røret. Men urinrøret burde vel gå opp på midten av kroppen, ikke venstre side. Eventuelt at livmor strekker seg, men det trodde jeg kom som korte smerter ikke en vedvarende smerte.
Last edited: