Skjult forum, info og regler - NY TRÅD

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Har jeg eller andre Februar-medlemmer linket deg hit betyr det at det du lurer på står under her eller det kan være nyttig for deg å lese dette :) Da sparer vi alle tid og mange spørsmål! :)

Heihei alle sammen!
Ny TGA og må derfor lage ny tråd med regler, vanlige spørsmål og liste over hvem som har tilgang. :)
Reglene er som før, pent forfattet av vår kjære gamle TGA Mamsemoms og redigert av meg:


Hva er egentlig skjult forum?
Det er ganske enkelt en skjult gruppe som ikke vil syntes i det offentlige rom :p Du må være medlem for å kunne lese, og for å være medlem må du bidra med innlegg og tråder. Se "Regler inne på skjult forum").

Dette sier BV selv om skjult forum: Hensikten med skjulte grupper er at brukerne skal kunne diskutere fritt også rundt vanskelige temaer. Derfor er det ikke tillatt å bringe informasjon som er delt i skjulte rom ut av gruppen."

Satt på spissen er det derfor ikke ønskelig å ha brukere inne på den skjulte gruppa, som kun er der for å lese. Hvis de ikke bruker gruppa og ikke klarer å bidra med så lite som 10 innlegg i måneden (eller det kravet gruppen setter), har de heller ingenting der inne å gjøre. Dette er også for å forebygge at denne informasjonen tas ut av det skjulte forumet." - Admin

Når kan jeg få tilgang til skjult gruppe?
Når du har;
-skrevet 50 innlegg eller mer her på åpen Februar2016-gruppe
-satt deg opp på terminlisten her på Febaruar2016
-opprettet deg ett eget nick
-vært medlem av BV i minst en mnd.
Her kan du sjekke antall innlegg du har skrevet:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
FØR disse punktene er gjennomført behøver du ikke gå videre til neste spørsmål;

Hvordan får jeg tilgang til skjult forum?
Du sjekker at du oppfyller alle fire krav nevnt ovenfor.
Når du kvalifiserer sender du en PM til meg, Orly - som er tilgangsansvarlig.
Du skriver ikke forespørsel på "veggen" min - det er kun PM som gjelder.

Hva skjer etter at jeg har sendt Orly en PM om å få tilgang?
1. Jeg sjekker innboksen for tilgangsforespørsler jevnlig, men kan fort gå et par dager uten at jeg får mulighet(se spørsmål: "Hvem er Orly" for spesielt interesserte/for mer informasjon…).
2. Jeg sjekker at du kan få tilgang (se "Når kan jeg få tilgang til skjult forum?") og evt. om du kvalifiserer også sender jeg over link til din profil og ditt nick til Admin - som igjen vil tildele denne tilgangen rent fysisk i systemet. Det er ikke alltid jeg svarer på PM - det betyr ikke at du ikke vil få tilgang.
3. Deretter tar det 1-3 virkedager før admin har anledning til å godkjenne de. Merk: virkedager - admin har også fri i helgene.

Hvor finner jeg det skjulte forumet?
Når deres tilgang er behandlet skal dere finne Skjult gruppe under Feb 2016 forumet. Er du inne med app kan det hende du må avinstallere og åpne den på nytt for å se gruppen. Etter jeg har sendt pm til admin og dere har fått tilgang, er ikke dette i mine hender lenger. Spør derfor support om veiledning, de fikser biffen :)

Hvem er Orly/Hvilke oppgaver har Orly?
Jeg er ikke admin og jobber ikke for BV. Spørsmål vedrørende din bruker, passord eller kundeservice vil du ikke få svar på hos meg - da jeg ikke har peiling på dette. Jeg er kun en helt vanlig bruker - som hjelper litt til for at vi skal ha en fin og ordentlig skjult gruppe for Februar-damer :) Her finner du admin: http://forum.babyverden.no/threads/...kk-her-for-å-se-om-du-kan-få-tilgang.1769772/
Jeg har to "jobber"; ta i mot tilgangsforepørsler og sende videre til admin så du får tilgang, samt sende melding til admin om du ikke har krav på tilgangen lenger.
Utover dette har jeg også et liv, jeg er snart mamma til to småtroll, jeg har en jobb, mann, barn og hus - vær litt tålmodig er du snill. Jeg gjør som alle andre: så godt man kan! :rolleyes:

Regler inne på skjult forum?
1. Kardemommeby-loven
2. Du må skrive minimum 20 innlegg inne på skjult gruppe hver mnd for å være medlem.
3. Øvrige BV-regler.

Jeg kommer ikke inn i gruppen lenger/Har du slettet meg?!
Ikke ta det personlig :p
Har du blitt slettet er det fordi du ikke har skrevet 20 innlegg på en mnd. Du kan selv følge med på hvor mange innlegg du har skrevet her; http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1


Du kunne gitt meg en advarsel da!
Dessverre. Det har jeg ikke kapasitet til. Reglene om 20 innlegg i mnd ble tatt i fellesskap i gruppa, og det er som sagt ikke personlig. Men vi ønsker vel alle å ha et aktivt, skjult forum, der vi kan diskutere og få/gi råd uten å være bekymra for hvem som egentlig kan lese.

Jeg har blitt slettet, men vil inn igjen!
Så koselig! Velkommen skal du være. Vi har en karantenetid på rundt 3 ukers tid, så det ikke skal bli så hinsides mye arbeid for admin og undertegnede. Skravl i vei på åpent forum imens, og send meg en pm når karantenetiden er over.


Puh! Ca sånn. Da tror jeg at jeg har svart på stort sett alt :p

-Oppsummering av linker-
Her kan du telle innleggene dine:
http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1
Her finner du admin:
http://forum.babyverden.no/threads/...kk-her-for-å-se-om-du-kan-få-tilgang.1769772/
 
Back
Topp