Mensmurringer

Babylykke18

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hvor lenge er det "OK" å kjenne mensmurringer?
Jeg hadde det endel i 1. Trimester, men er lenge siden jeg har kjent det, før nå. De siste par dagene har jeg kjent svake murringer. Det varer ikke så lenge av gangen, men kommer litt nå og da..er uke 16.

Hvor lenge er det "OK" å kjenne mensmurringer?
Jeg hadde det endel i 1. Trimester, men er lenge siden jeg har kjent det, før nå. De siste par dagene har jeg kjent svake murringer. Det varer ikke så lenge av gangen, men kommer litt nå og da..er uke 16.
Jeg er 15+3 i dag og har det fremdeles til tider. Har ikke hørt noe om at det ikke skal være ok, ei venninne som var gravid i fjor sa hun hadde det av og på hele veien :-) Er vel noe med at livmora vokser og da kjenner man litt :-)

Jeg har også det av og til. Er 16+4 i dag.
Ei jeg kjenner hadde det hver dag de 20 første ukene i sitt svangerskap:)

OK, bra :) leste en plass at det kunne være faretegn senere i svangerskapet, men usikker på hva som menes med "senere". Man skal kanskje ikke lese så mye [emoji12] skal til jordmor i morgen, så får vel luftet noen tanker der også. men uff så paranoid man kan bli i disse dager før OUL [emoji21]

OK, bra :) leste en plass at det kunne være faretegn senere i svangerskapet, men usikker på hva som menes med "senere". Man skal kanskje ikke lese så mye [emoji12] skal til jordmor i morgen, så får vel luftet noen tanker der også. men uff så paranoid man kan bli i disse dager før OUL [emoji21]

Har tenkt litt på det samme selv. Så bra du skal til jordmor i morgen! Om hun sier noe annet, gjerne gi meg beskjed[emoji28] da må jeg også sjekke opp.

Det er helt grusomt! Når ul nærmer seg tenker man over alt som kan gå galt. En virkelig lidelse! Men, sjansen er jo alltid størst for at det går bra. Når har du oul?

Har tenkt litt på det samme selv. Så bra du skal til jordmor i morgen! Om hun sier noe annet, gjerne gi meg beskjed[emoji28] da må jeg også sjekke opp.

Det er helt grusomt! Når ul nærmer seg tenker man over alt som kan gå galt. En virkelig lidelse! Men, sjansen er jo alltid størst for at det går bra. Når har du oul?

Ja. Jeg hadde jo TUL akkurat på uke 12, og alt så perfekt ut da. Men jeg synes jo det er en eeeevighet siden [emoji12] og ikke kjenner jeg noe bevegelse eller noe enda heller. Vet det er normalt så tidlig, men likevel.. enda 18 dager til OUL [emoji21]

Skal gi beskjed om jeg får vite noe annet hos jordmor, men regner med det er OK :) håper hun har en doppler eller noe, så jeg bare kan få høre at det er liv der inne enda [emoji4]

Ja. Jeg hadde jo TUL akkurat på uke 12, og alt så perfekt ut da. Men jeg synes jo det er en eeeevighet siden [emoji12] og ikke kjenner jeg noe bevegelse eller noe enda heller. Vet det er normalt så tidlig, men likevel.. enda 18 dager til OUL [emoji21]

Skal gi beskjed om jeg får vite noe annet hos jordmor, men regner med det er OK :) håper hun har en doppler eller noe, så jeg bare kan få høre at det er liv der inne enda [emoji4]

Jeg hadde også det, eller 12+2 for å være akkurat. Da var også alt superbra. Det er en evighet siden [emoji23]

Jeg har ikke vær på noen kontroll siden da. 17 dager til oul her!!! Da ligger vi ganske likt? [emoji5]

Det kan hun sikkert tenker jeg [emoji4]

Jeg hadde også det, eller 12+2 for å være akkurat. Da var også alt superbra. Det er en evighet siden [emoji23]

Jeg har ikke vær på noen kontroll siden da. 17 dager til oul her!!! Da ligger vi ganske likt? [emoji5]

Det kan hun sikkert tenker jeg [emoji4]

Ja, jeg har termin 7. eller 8. Januar i følge TUL [emoji4] Blir spennende! Og jeg satser på at OUL bare blir en koselig opplevelse. Skal på en liten ferie rett før, Så håper tiden går fort frem til da[emoji6]

Hadde mensmurringer av og på gjennom hele svangerskapet med nr.1. Og av og til i de andre svangerskapene også :)
Også littegrann i dette. 16+3 i dag.
Helt normalt vil jeg si, bare det ikke blir veldig vondt tenker jeg.

Mye murringer her også, blir nervøs av det men det hjelper med sånne tråder som dette da:)

Har vært hos jordmor i dag. mensmurringer som kommer å går er helt normalt. Det er livmoren som utvider seg, og som kan bli litt "irritert" over utviklingen. Det er et godt tegn at ting vokser [emoji846]
Litt senere (fra ca uke 25) kan man være litt mer obs om de kjennes sterke ut, men trenger absolutt ikke være noe annet enn "voksesmerter" uansett [emoji4]

Jeg hadde mensmurringer på fredagen... og følte meg generellt utilpass, men det gikk heldigvis over... Mye man skal bekymre seg over, ja.. :P

Jeg hadde mensmurringer på fredagen... og følte meg generellt utilpass, men det gikk heldigvis over... Mye man skal bekymre seg over, ja.. :p
Samme her også. Har generelt merket lite til den voksende magen. Men i går hadde jeg det ubehagelig en times tid. Så gikk det over igjen...

Kjekk info å ha i bakhodet:)

Back
Topp