Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! De skal sjekkes ut med en gangPersonlig ville jeg da sett på et sete med lang rygg slik som axkid sine for å kunne bruke den som hoved bilstol når cybex sirona blir for liten [emoji4]
Mener britax også har noen bilstoler med lang rygg men litt usikker på hvilke av stolene det var
Takk for tips! De skal sjekkes ut med en gang![]()
Britax maxway er nok den hun tenker på( maxfix holder også lenge på lengden, men det er isofix og går derfor bare til 18kg. Min femåring kan sitte i den enda!)
Takk, er bare vant til two way for er den vi har i Egypt samt axkid her hjemme, så var ikke sikker på hvilken modell fra britax det var med lang rygg [emoji4]Britax maxway er nok den hun tenker på( maxfix holder også lenge på lengden, men det er isofix og går derfor bare til 18kg. Min femåring kan sitte i den enda!)
Takk, er bare vant til two way for er den vi har i Egypt samt axkid her hjemme, så var ikke sikker på hvilken modell fra britax det var med lang rygg [emoji4]
Ja vi har den som sagt i Egypt og snuppa på 5 år brukte den sist i februar, men føler den passer best til de som er litt større og ikke som mulig hovedsete i fremtiden men helt ypperlig for rent ekstrasete samt at den er lett å bære med seg og tar veldig liten plass i bilenTeo way varer like lenge men lange mener den ikke er like god å sitte i. Vi har brukt den på noen langturer i sommer og har ikke hørt klager her så den er nok en god stol den og[emoji5]
Ja vi har den som sagt i Egypt og snuppa på 5 år brukte den sist i februar, men føler den passer best til de som er litt større og ikke som mulig hovedsete i fremtiden men helt ypperlig for rent ekstrasete samt at den er lett å bære med seg og tar veldig liten plass i bilen
Max way eller minikid, tror dere?
Hva med hi-way da? Ser den er noe billigere. Men ikke like lang i ryggen kanskje?Enig med 2+1+1<3![]()
Ingen god erfaring med minikid dessverre.
Også greit å la barnet prøve setet om mulig, for å se hvilket sete som passer barnet best![]()
Max way helt klart...
Hva med hi-way da? Ser den er noe billigere. Men ikke like lang i ryggen kanskje?
Er Axkid lett å feste? Og er duofix like fin? Lille er så lita så kunne tenkt meg duofix siden vi har Isofix uansett egentligAxkid minikid har forresten fått med som standard en ekstra pute for de minste noe som skal hjelpe på komforten [emoji4]
Vi har duofix som nesten er samme bilstol og har hatt lillebror i den noen ganger for å teste litt og syns da han sitter ganske så bra i den.
Ville anbefalt rekid som er samme sete men ikke kan snus fremovervendt, når vi kjøpte duofix for noen år siden fant jeg kun den med isofix og beltefeste. Rekid pleier å være billigere ogsåEr Axkid lett å feste? Og er duofix like fin? Lille er så lita så kunne tenkt meg duofix siden vi har Isofix uansett egentlig![]()