Linee skal bli mamma

Blør fortsatt, men ingen store mengder. Puppene er fortsatt litt ømme, og stikker på morgenen (mitt første graviditetstegn). Dette blir femte dagen med brunt/rødt/rosa blod, så nå syns jeg det kan stoppe..

Håper det gir seg snart! [emoji52]
 
Håper det gir seg snart og at alt er bra.
 
Blødd i seks dager nå. Ganske lite blod, men nok til å skremme meg hver gang jeg er på toalettet. Puppene er fortsatt litt ømme, og de stikker fælt på natta når jeg snur meg, og om morgenen. Men har litt murringer nederst i magen, så blir helt gal av dette.

Var hos legen i dag og tok blodprøve, men drar til syden i morgen, så får jo kun svar på den ene prøven. I tillegg er det ikke noe mer de kan gjøre siden jeg reiser bort, så må bare vente videre. Fikk beskjed om å ligge mest mulig i horisontal stilling, uten å bli sengeliggende :hungover:
 
Krysser fingrene for at alt går bra og at du kan få en fin ferie tross alt.
Vil ikke miste fler fra gruppa vår.
 
God ferietur!
 
Da bærer det av gårde til syden etterhvert, så tar meg en pause herfra. Håper jeg fortsatt tilhører marsforumet når jeg er tilbake, så kan jeg kanskje involvere meg mer. Det er veldig vondt å ikke kunne glede seg over et så stort mirakel:(
Nå håper jeg så inderlig at blodet stopper og at hcg-prøven jeg tok i går viser gode resultater. Dette er syvende dag med blødning, og blødde ikke så lenge en gang når jeg spontanaborterte sist. Skjønner ikke hva som skjer. Skal i hvertfall prøve å koble av litt med varme og sol, selv om jeg foreløpig ikke kan bade.. Blir veldig spennende å se hva som skjer den neste uka.
 
Håper du klarer få en fin ferie og at alt står bra til med knøttet.
 
Da skjedde det utenkelige. Satt på do i går og plutselig kom det en STOR klump ut. Aldri sett noe lignende i hele mitt liv. Klumpen ble etterfulgt av seks klumper i varierende størrelse og MYE blod (blødde gjennom et bind på en halvtime) og deretter smerter og kvalme. Blodet ga seg etter noen timer, alle symptomer er borte, og nå føler jeg meg tom og litt lettet på en gang. Fikk i hvertfall et svar.

Nå blir det pausemåned med utredning før vi prøver igjen. Alle gode ting er tre <3 Neste gang bare MÅ det gå bra!

Så med det melder jeg meg ut av mars-gruppa. Lykke til alle sammen <3
 
Så utrolig leit å høre :( Lykke til videre, håper virkelig at alle gode ting blir tre :Heartred
 
Så utrolig leit å høre, Linee.
Håper dere får en fin ferie tross alt og at dere lykkes snart.
Klem
 
Huff så leit [emoji22][emoji22][emoji22]
Håper det lykkes neste gang, kjedelig å ha sånn uflaks! Ser ut til at alle gode ting er tre her hvertfall[emoji177]
Stor klem [emoji254]
 
Back
Topp