Lillafrosk vil ha rumpetroll nr. 2!

Gratulerer så mye med den lille jenta som nok da ikke blir Theo likevel.

Kos dere!
 
Gratulerer så mye :)
 
Oi, gratulerer så mye! Og for en overraskelse [emoji4]
 
Gratulerer så mye! ❤️
 
Gratulerer!
 
Takk alle [emoji173]️

Fødselshistorie, for de som tåler lese:

Fikk litt rier kl 3. Forventet da det var maserier bare. Plinget på klokken 4 ca. Fikk tatt ctg osv.. Takene satt på dette tidspunktet mest i magen. Noen i rygg.
Da hun sjekket, hadde jeg ca 4-5cm åpning.
Bestemte meg for å ringe gubben - med beskjed om å ikke stresse da. Da var klokka ca 5. Han kom ca klokken 6.. Da hadde riene begynt å komme både i mage, rygg og HOFTER..!! Og vet dere, rier i hoftene er faktisk det jævligste jeg noen gang har vært borti... Rygg og mage.. Sure, vondt. Men det tålte jeg. Hoftene hadde jeg lyst til å amputere...

Ble (selvsagt) bare verre og verre. Vi dro inn på fødestuen.
Prøvde spise litt og sånn. Tok ny sjekk i.. Sjutiden? 8cm åpning.
Lystgass. Det var rimelig kjekt. Ble litt nummen, og tok av toppen av riene.
Så begynte de aller verste riene å komme. De der man føler man ikke har kontroll på.. Når det er vanskelig å puste vanlig.. Liten kant igjen på åpningen..
Men såå.. Kom pressetrangen. Merkelig å oppleve, det gjorde jeg ikke sist. Kunne kjenne hodet stå i åpningen.. Og herreguuuuud for et press det var. Synes det var vanskelig å ikke presse når riene stoppet, til og med..
Tror ikke det var mer enn 10 min pressing..??
Gikk i alle fall fort. En tre pressrier tror jeg..
Og herregud, sååå godt å få UT den ungen..!!
Dog en overraskelse at det plutselig var ei jente.
08.11 i morges var hun ute. :)
3170g og 48 cm [emoji173]️

Legger ut bilde på skjult.
 
Gratulerer så mye med overraskende lillesøster en gang til.

Rier i hoftene ja. Det har jeg sluppet. Men jeg har hatt dem i lårene i alle fall med jentene, husker ikke helt med eldste, og det et helt absurd. Gjør jo ingen nytte der!!! Og plagsomt. Ille.

Men nå er lillesøster kommet ut, og det er over
håper du får kose deg med lille jenta di nå :)
 
Gratulerer så mye med overraskende lillesøster en gang til.

Rier i hoftene ja. Det har jeg sluppet. Men jeg har hatt dem i lårene i alle fall med jentene, husker ikke helt med eldste, og det et helt absurd. Gjør jo ingen nytte der!!! Og plagsomt. Ille.

Men nå er lillesøster kommet ut, og det er over
håper du får kose deg med lille jenta di nå :)

Takk [emoji173]️
Ja, den smerten var jeg ikke forberedt på.. Lå liksom på utsiden av lårene, stråling fra hofter og nedover..

Endelig ferdig, ja. Nå skal jeg prøve slappe av.. Har døset et minutt her og da, men ikke sovet siden.. Ja, de tre timene, natt til i går. Baby sover som bare det (... Må være slitsomt å komme til verden. Sovet flere timer..), så.. Ikke hennes feil at jeg ikke har fått blund på øynene. [emoji14]
 
Takk [emoji173]️
Ja, den smerten var jeg ikke forberedt på.. Lå liksom på utsiden av lårene, stråling fra hofter og nedover..

Endelig ferdig, ja. Nå skal jeg prøve slappe av.. Har døset et minutt her og da, men ikke sovet siden.. Ja, de tre timene, natt til i går. Baby sover som bare det (... Må være slitsomt å komme til verden. Sovet flere timer..), så.. Ikke hennes feil at jeg ikke har fått blund på øynene. [emoji14]
Det er sånn det.

Baby kommer ut og vil sove. Mor er full av adrenalin etter fødselen og er våken. Fra naturens side viktig at mor passer på den lille, men i vårt trygge samfunn fint om mor hadde fått sove når baby sov. Mer enn nok av tid når baby trenger mor senere....
 
Gratulerer så mye! [emoji173]

Alle mine rier satt i hoftene og korsryggen, så vet godt hva du snakker om. Deilig å være ferdig nå tenker jeg!

Nyt den lille jenta deres [emoji4]
 
Tusen miljoner grattis Lillafrosk [emoji173]️[emoji173]️ og så fantastisk at det var en lita jente, kanskje dere får bytta om til Thea [emoji1][emoji56]
Kos dere masse no, tiden går aldeles for fort [emoji8]
 
Back
Topp