Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei noen her inne som har Kia Soul elbil og barnevogn som kan si noe om hvilke en får plass til i bagasjerommet. Skjønner at de største emmajunga er uaktuelle. Men interessert i om Stokke crusi eller trailz kan være gode alternativer.
Hei dere som har vært snille og dyttet litt. Har ikke hatt tilgang til forumet på lang tid. Alt løste seg. Vi hadde først en babyjogger city elite. Men den er litt klønete i fasongen sammenslått. Så solgte denne og kjøpe den nye babyjogger city premier som har for hjul. Denne passer perfekt baki bilen og har fortsatt plass til annet rusk og rask ved siden av.
Hei kan noen hjelpe meg?? Vi har planer om å kjøpe kia soul eller nissan leaf...
Venter vårt første barn i november og har kjempe lyst på stokke trailz. Men jeg vet ikke om vi får plass til den i bagasjerommet??
Takk for at du svarte. Hvilken vogn burde jeg gå for hvis vi velger å kjøpe en av de "små" EL bilene?Jeg har ikke prøvd Stokke trailz i de nevnte bilene, men vogna er STOR sammenlagt + at baggen er en av de største på markedet. Vi har Ford Mondeo stasjonsvogn og var ikke plass til mye annet enn vogna i den, og den har stor bagasjeplass.
Takk for at du svarte. Hvilken vogn burde jeg gå for hvis vi velger å kjøpe en av de "små" EL bilene?