Liten mage

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Jeg synes jeg har så liten mage, spesielt om jeg sammenligner med andre rundt samme uke. Jeg hadde ikke helt flat mage fra før så jeg hadde trodd at den skulle være kjempestor nå men den er ganske liten og litt av det er jo det som var der fra før. Det er jo noe og det har skjedd en endring men ikke nok, liksom? Jeg har vært på OUL og babyen var til og med tilsvarende én uke lenger på vei. Jeg er så utålmodig og synes liksom ikke det skjer noenting.

Er det flere enn meg?

Har det på samme viset.. men merker den vokser,sakte men sikkert. Men det er absolutt ikke slik jeg trodde det skulle være med 20 uker. Ser andre med knallrunde mager og jeg kan skjule det om jeg vil..

Forrige gang hadde jeg ingen problemer med å skjule magen fram til hvertfall 22-23 uker, hadde litt ekstra polstring da.
Denne gangen skjedde det noe da jeg kom til 17 uker, over natta vokste den veldig og ble definitivt synlig.

Uansett er det jo forskjell på folk. Noen får stor mage tidlig andre må vente litt lenger og noen får aldri ordentlig stor mage. Fasongen har nok også noe å si for hvor stor den oppleves.
Vi får bare ta til takke med og være glad i de magene vi har fått :)

Jeg har også liten mage. Møtte noen venner av moren min nettopp, og de trodde ikke jeg hadde passert 12 uker en gang, og jeg er 20+5. [emoji12] Men har ganske lang overkropp, så tror det, kombinert med at det er første ungen har mye å si. Selv om jeg gleder meg til mer mage, er jeg glad for at den ikke er så stor enda, den blir vel stor nok på sikt. Håper bare ikke alt kommer på en gang med påfølgende strekkmerker.. [emoji28]

Liten her også. Har ei venninne som jobber på føden og hun er fascinert over at magen er helt flat enda:happy:
Måte spørre jm på ul om det også, redd for at det ikke vokser som det skal, men alt er helt perfekt innenfor mål. Om man ikke vet at jeg er gravid, ser man det heller ikke. Bruker samme klær som før og har enda god plass i de:D så lurer på hvor de 5 kg som er kommet på har lagt seg:nailbiting:

Skal sis at med nummer to så jeg gravid ut ved 3 mnd. Rart hvor forskjellig hvert svangerskap er;)

Fikk ikke mage før rundt uke 26 sist svangerskap. Denne gangen kom den i uke 20. Ikke stor, men synlig i stramme klær :-)

Fikk høre av sjefen min " hæ?! Er du 20 uker alt? Du har jo så liten mage!" Vel ja jeg har ikke stor gravidemage, og egentlig er jeg glad for det, men strutter gjerne med min lille mage. Før babyen inni der er mitt lille mirakel og gyn sa til meg at det ikke var så rart at magen var liten, for babyen har rumpa si godt plassert nedi bekkenet mitt og morkaken ligger foran og "dytter" han ned. Så hvis jeg ikke kjente allverden med liv og syntes magen var liten skulle jeg ikke bekymre meg for den lille har god nok plass enda, men ligger langt nede og har en " boksepute" å trene på :hilarious:

Tror ikke magen min er så stor denne gangen. Føler meg bare litt rund over magen. På bildet er jeg 21+4

Vedlegg

• IMG_20170802_183033.jpg
    IMG_20170802_183033.jpg
    637,8 KB · Visninger: 57
Jeg synes jeg har så liten mage, spesielt om jeg sammenligner med andre rundt samme uke. Jeg hadde ikke helt flat mage fra før så jeg hadde trodd at den skulle være kjempestor nå men den er ganske liten og litt av det er jo det som var der fra før. Det er jo noe og det har skjedd en endring men ikke nok, liksom? Jeg har vært på OUL og babyen var til og med tilsvarende én uke lenger på vei. Jeg er så utålmodig og synes liksom ikke det skjer noenting.

Er det flere enn meg?
Jeg har også kjempe liten mage. Føler meg bare "oppblåst" og er i uke 19. Dere som har liten mage vet dere kjønn? Ligger det noe i at små mager og de som går mer ut på sidene er jente? [emoji4]

Jeg har også kjempe liten mage. Føler meg bare "oppblåst" og er i uke 19. Dere som har liten mage vet dere kjønn? Ligger det noe i at små mager og de som går mer ut på sidene er jente? [emoji4]

Jeg er 23+0 nå og endelig har magen kommet men den er fremdeles ikke veldig stor :) Og ja, det er jente :)

Back
Topp