Hva har dere handlet?

Tulipanen

Flørter med forumet
Hei! :-)

Jeg er 14+3 idag og har "bare" handlet inn gravidjournalen, og fått babyjournalen i gave fra en venninne. Pluss ei bukse i en str større for komfort. Jeg lurer på hvor sent/tidlig er jeg i gang med slikt? Hvor langt er du på vei, og hvor mye har du handlet til deg og den lille? :-)

Jeg er 15+5 idag. Har lagd meg en liste over de tingene vi absolutt må ha før fødsel, å så prøver jeg å sjekke etter tilbud. Så så langt har vi kjøpt barnevogn (fordi den var på 60%), sprinkelseng (30%) og vogn- og bilstolpose (50%). Nå vurderer jeg også å kjøpe stellekommode fordi barnas hus har den på 40% [emoji846] Det som evt ikke dukker opp på tilbud, avventer jeg til nærmere tenker jeg, så vi kan ønske oss noe/gavekort til jul [emoji846]

Jeg er 15+5 idag. Har lagd meg en liste over de tingene vi absolutt må ha før fødsel, å så prøver jeg å sjekke etter tilbud. Så så langt har vi kjøpt barnevogn (fordi den var på 60%), sprinkelseng (30%) og vogn- og bilstolpose (50%). Nå vurderer jeg også å kjøpe stellekommode fordi barnas hus har den på 40% [emoji846] Det som evt ikke dukker opp på tilbud, avventer jeg til nærmere tenker jeg, så vi kan ønske oss noe/gavekort til jul [emoji846]
åå så gøy!! :-) Jeg gleder meg til jeg kan fylle opp huset med alt slags! Jeg fikk beskjed av ei som nylig fikk i Januar 17 om å ikke kjøpe noe som helst til fullpris, for Barnas hus kom til å ha tilbud på alt uansett :-D kjekt å kunne gjøre gode kupp!! Jeg har tidligere sagt at jeg skal passe på å ikke få barn rett etter jul og bursdag, for jeg vil ikke ha masse babyting til jul- og bursdagspresang, men nå er jeg såå glad for det plutselig! hehe :-)

Da er vi like "langt" hehe :-D Har du planlagt hva du ønsker å kjøpe av diverse vogner og andre laget liste på ting du ønsker/trenger, eller tar du det som det kommer? :-)
Jeg tenker jeg tar det helt med ro inntil OUL er unnagjort [emoji4]
Har kikket litt på vogner og diverse utstyr, men kommer ikke til å kjøpe noe ennå.

åå så gøy!! :-) Jeg gleder meg til jeg kan fylle opp huset med alt slags! Jeg fikk beskjed av ei som nylig fikk i Januar 17 om å ikke kjøpe noe som helst til fullpris, for Barnas hus kom til å ha tilbud på alt uansett :-D kjekt å kunne gjøre gode kupp!! Jeg har tidligere sagt at jeg skal passe på å ikke få barn rett etter jul og bursdag, for jeg vil ikke ha masse babyting til jul- og bursdagspresang, men nå er jeg såå glad for det plutselig! hehe :-)

Ja, det er salg på ting hele tiden- så ser at det absolutt er mulig å gjøre kupp på det meste :) Jeg er åpen for å kjøpe ting brukt også, men så langt har vi jo fått nytt til samme prisen [emoji6]

Jeg tenker jeg tar det helt med ro inntil OUL er unnagjort [emoji4]
Har kikket litt på vogner og diverse utstyr, men kommer ikke til å kjøpe noe ennå.
Samma her! :-) Har gjort meg opp noen tanker av hvilke vogner jeg har lyst på/utelukker, sett litt på klær, men utenom det tenker jeg også å vente på OUL, og heller starte å kikke da og lage handlelister :-) Er litt mer trygg på at det har gått bra og kaanskje hvilke farger klær og rom den lille skal få! Når har du OUL om jeg får spør? :-)

Ja, det er salg på ting hele tiden- så ser at det absolutt er mulig å gjøre kupp på det meste :) Jeg er åpen for å kjøpe ting brukt også, men så langt har vi jo fått nytt til samme prisen [emoji6]
Det var kjekt å høre :-D Jeg er ganske prippen, men har på en måte godtatt at noen ting er greit å kjøpe brukt, men for min "prippenhet" er det kjekt å høre at det er mulig å gjøre så gode kupp og kanskje slippe å kjøpe det brukt :-D

Fra før ja :) Kommer litt an på kjønn da, men må smøre meg med litt tålmodighet der :)
Jamen så greit! :-) Veldig godt å tenke på at ting kan brukes om igjen! Det er mye dyrere enn jeg hadde sett for meg å få baby :-o Og jeg har ikke begynt å handle enda engang! Hehe :-) Godt å tenke på at en eventuelt nestemann ikke trenger å bli "like dyr" :-)

Samma her! :-) Har gjort meg opp noen tanker av hvilke vogner jeg har lyst på/utelukker, sett litt på klær, men utenom det tenker jeg også å vente på OUL, og heller starte å kikke da og lage handlelister :-) Er litt mer trygg på at det har gått bra og kaanskje hvilke farger klær og rom den lille skal få! Når har du OUL om jeg får spør? :-)
Tror nok jeg blir baby-innkjøps-monster etter OUL [emoji6] Da blir det nok lister og styr ja [emoji6] Og forhåpentligvis kan jeg da kjøpe ting og tang litt mer rettet mot om det er gutt eller jente [emoji4] blir uansett nøytrale ting, men jeg må han noe kjønnstypisk også [emoji5]
Jeg har OUL 17.august, så bare en måned igjen [emoji1] Du da?

Tror nok jeg blir baby-innkjøps-monster etter OUL [emoji6] Da blir det nok lister og styr ja [emoji6] Og forhåpentligvis kan jeg da kjøpe ting og tang litt mer rettet mot om det er gutt eller jente [emoji4] blir uansett nøytrale ting, men jeg må han noe kjønnstypisk også [emoji5]
Jeg har OUL 17.august, så bare en måned igjen [emoji1] Du da?
Hehe, ååå ja gleder meg sånn :-D Det blir såå koselig å handle babyting og klær!! Jeg har OUL 15. august!! så ganske på likt da! :-O Jeg er så spent! :-D Håper tiden går fort...

Frem til nå har jeg kun handlet inn gravidbukse, og helt nøytralt bodysett til den lille <3
Men stadig på forskjellige nettsider å drømmer meg litt bort.. Gleder meg veldig til OUL, så jeg har en litt mer anelse på hva jeg kan handle..

-Vi driver også å pusser opp rommet til den lille, så gleder meg veldig til å innrede og "bygge rede" :)

Vi har vel sånn smått begynt, kjøpt vugge, Svigers kjøpt bilstol, og mamma begynt å kjøpe nøytrale klær altså ungen har mer klær enn det jeg har [emoji23] samt kjøpt garn for å strikke [emoji28]

Jeg har kun kjøpt meg ei mammabukse og garn til et par strikkeprosjekt. Jeg forsøker å få en oversikt over hva vi har, hva vi kan låne og hva vi må kjøpe. Satser på å ønske oss endel til jul, vi har jo alt vi trenger ellers. Begynner kanskje så smått med litt innkjøp i september. Så får vi spredd det litt utover.
Vi har bestemt oss for å vite kjønn denne gangen, så dersom det blir en gutt så blir det kanskje handlet litt blått [emoji4]
Og ja, jeg kjøpte et nytt strech laken fra Pottery Barn Kids da jeg testet positivt som jeg gav til mannen sammen med positiv test. Tenkte på en body eller bamse, men vi har jo så mye sånt etter de to eldste.

Har kjøpt vognpose og bilstol på salg. Skal forhåpentligvis en tur til Sverige og Danmark i august så blir nok sikkert en del shopping da. Skal på oul 1 august og håper vi får vite kjønn da [emoji4]

Back
Topp