Glukosebelastning

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Det fikk jeg time til nå... neste torsdag... :(

Skal møte opp fastende kl.8.30 og det står at jeg må sitte der til jeg er ferdig rundt ca 11.00....

Kan dere ikke si at det ikke er så ille som jeg mistenker? :P

Skal møte opp fastende kl.8.30 og det står at jeg må sitte der til jeg er ferdig rundt ca 11.00....

Kan dere ikke si at det ikke er så ille som jeg mistenker? :P

Jeg tok d i fjor, men da litt senere i svangerskapet , rundt uke 24 trur jeg. Jeg syns ikke det var nå ille, det smakte selvfølgelig ikke godt men var ikke d værste jeg har smakt. Men kjedelig å sitte der i 2 timer da [emoji85]

Jeg tok d i fjor, men da litt senere i svangerskapet , rundt uke 24 trur jeg. Jeg syns ikke det var nå ille, det smakte selvfølgelig ikke godt men var ikke d værste jeg har smakt. Men kjedelig å sitte der i 2 timer da
emoji85.png

Ja... jeg får ta med strikketøy og bok :P

Jeg tenkte først "Åh, i slutten av juli...da er det jo leeeenge til!" ... så innså jeg at slutten av juli er NESTE UKE... :wacky:

Synes ventingen var verst, og så er det det med å faste når man er gravid og konstant sulten da.... Ta med deg noe å gjøre hvertfall!

Så man får ikke spise i det hele tatt før man er ferdig etter et par timer? [emoji47] da kommer jeg nok til å dø om formen er som nå [emoji23][emoji23]

Så man får ikke spise i det hele tatt før man er ferdig etter et par timer? [emoji47] da kommer jeg nok til å dø om formen er som nå [emoji23][emoji23]

Nei har nok ikke lov å spise noe på de 2 timene[emoji53]

Så tidlig? Trodde alle måtte vente til uke 24? Ervdet det forskjell fra person til person?
Jeg skal ta den 4.sept, 23+6.

Forje svangerskap tok jeg det tidlig hvis jeg ikke huske feil så var det vel rundt uke 13-14.

Så tidlig? Trodde alle måtte vente til uke 24? Ervdet det forskjell fra person til person?
Jeg skal ta den 4.sept, 23+6.

Jeg er 41 år og har født tre barn... det var det jeg fikk som grunn til at de ville ta det såpass tidlig som uke 16 :)

Kan dere ikke si at det ikke er så ille som jeg mistenker? :p
Ikke så ille i hele tatt:)

Jeg tok i forrige uke og skal ta igjen i uke 24 ca. Jeg gruet meg skikkelig etter alt jeg hadde hørt.
Jeg syns ikke det var ille i hele tatt[emoji4] Jeg hadde med meg bok og matpakke. Spiste med en gang jeg var ferdig etter to timer og siste blodprøven var tatt.
Lykke til [emoji4][emoji1303]

Svarte deg tidligere, men kan svare her og, så flere ser.

Tok den forrige svangerskap, alt i uke 7-8 omtrent. Gynekologen som henviste meg, grunnet overvekt/høy BMI.
Jeg synes ikke det var så ille som "alle" skal ha det til. Og det verste var egentlig å sitte helt rolig å vente i to timer, mest pga ryggvondt.

Man kan ikke spise (det gir utslag på blodsukkeret, og det er jo det man skal sjekke), og man må sitte rolig (fordi bevegelse øer forbrenningen, og da kan resultatet bli falsk).

Jeg tok det da jeg var i uke 12 eller 13 mener jeg. Fikk dra på jobb i mellom første og andre blodprøve. Ble sinnsykt kvalm og uvel av det.. men alt var heldigvis helg i orden:)

Back
Topp