Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Hvordan gikk første arbeidsdag etter ferien? [emoji16]Trøtt.no
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk første arbeidsdag etter ferien? [emoji16]Trøtt.no
Gikk fint detHvordan gikk første arbeidsdag etter ferien? [emoji16]
Så bra!Gikk fint det
Hva ser du på?God kveld [emoji173]️
Fikk slappet av utpå ettermiddagen i dag i alle fall. Tror til og med jeg kanskje sovnet en liten powernap.. Nå er det serier på gang![]()
The mentalist [emoji7]Hva ser du på?![]()
Aha! Aldri settThe mentalist [emoji7]
Elsker det..!
Likte det første, men det andre hørtes litt kjedelig utNå har jeg dusja bilkja, og meg selv. Nå skal jeg betale regninger. Hurra![]()
Hurra for det! Har også dusjet.. Og betalt regninger. [emoji14]Nå har jeg dusja bilkja, og meg selv. Nå skal jeg betale regninger. Hurra![]()
Krim. Handler om en fyr, tidligere conman/"psychic", som hjelper politiet med saker. Han har mange moro løsninger på ting. Ekspert på å lese folk osv. Likerliker!Aha! Aldri sett [emoji14] hva handler det om? Er det action eller hva?![]()
He he. Ikke kjempegøy å dusje bikkja heller. Han oppfører seg mer som en katt, stokk stiv.Likte det første, men det andre hørtes litt kjedelig ut![]()
Oi, hørtes spennende ut! Mulig det må sjekkes utKrim. Handler om en fyr, tidligere conman/"psychic", som hjelper politiet med saker. Han har mange moro løsninger på ting. Ekspert på å lese folk osv. Likerliker!
Hehe, ser det for meg! Greit å bli kvitt noe gjørme kan jeg tenke megHe he. Ikke kjempegøy å dusje bikkja heller. Han oppfører seg mer som en katt, stokk stiv.Men, han besto av 90 % gjørme etter besøk i stallen.
![]()
Jeg liker det veldig godt i alle fall.Oi, hørtes spennende ut! Mulig det må sjekkes ut![]()
Å bare vent et par år, når yngste også blir igjen ;-)
Hehe. Vel jeg har planer om at vi helst ikke skal fortsette å ha to uker her som ferie, men innom må vi jo.
Legg deg å sov [emoji173]Trøtt.no
God kveldGod kveld [emoji173]️
Fikk slappet av utpå ettermiddagen i dag i alle fall. Tror til og med jeg kanskje sovnet en liten powernap.. Nå er det serier på gang![]()
Åh, det må jeg og. Hurra...Nå har jeg dusja bilkja, og meg selv. Nå skal jeg betale regninger. Hurra![]()