Jordmor

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Da har jeg fått min første time til jordmor [emoji1303] Tiden flyr syns jeg og timene er liksom på plass for det meste [emoji4] Også fått time til UL når jeg er i uke 19 [emoji1303]

Når skal du til jm? Jeg har time 26.juli til jm (da er hun tilbake fra ferie). Kommer til å ta den timen uavhengig av hvordan det ender med blødningene mine.

Når skal du til jm? Jeg har time 26.juli til jm (da er hun tilbake fra ferie). Kommer til å ta den timen uavhengig av hvordan det ender med blødningene mine.

Ja. Det er min første time der. Da er jeg 16 uker og det er ca i den perioden man skal til jordmor på sjekk og "bli kjent" time. Hu har satt av 1 time til meg, og eg må ha med urinprøve, og papirene eg har fått av legen [emoji4]

Ja, det syns eg du skal gjøre. Gå uansett og prat med hu. La hu "undersøke" deg [emoji4]

Spennende med første jm time:) da er en liksom skikkelig i gang. Hvordan er formen nå?

Ja syns det er spennende for da er jeg allerede kommet til uke 16 [emoji85][emoji3]

Formen er super. Ingen kvalme, ikke sliten og trøtt, matlysten er god osv. Selvfølgelig hormonell (for det om eg noen kan nekter)og ekstrem luktesans [emoji23][emoji1303]

Hvordan er formen din Christine? Hvor langt er du nå?

Ja syns det er spennende for da er jeg allerede kommet til uke 16 [emoji85][emoji3]

Formen er super. Ingen kvalme, ikke sliten og trøtt, matlysten er god osv. Selvfølgelig hormonell (for det om eg noen kan nekter)og ekstrem luktesans [emoji23][emoji1303]

Hvordan er formen din Christine? Hvor langt er du nå?

Idag er jeg 17+0. Fatter ikke at jeg er kommet så langt[emoji85] formen er helt super. Jeg gjør som vanlig. Eneste jeg må passe på er å ikke bære ting inntil magen. Da klager lille[emoji23]
Artig nå som jeg kjenner liv hver dag. Godt med den lille bekreftelsen på at alt er bra[emoji173]️

Idag er jeg 17+0. Fatter ikke at jeg er kommet så langt[emoji85] formen er helt super. Jeg gjør som vanlig. Eneste jeg må passe på er å ikke bære ting inntil magen. Da klager lille[emoji23]
Artig nå som jeg kjenner liv hver dag. Godt med den lille bekreftelsen på at alt er bra[emoji173]️[/

Okey. Så artig!! [emoji3] Gøy når man kjenner liv, det er en god bekreftelse. Jeg kjenner litt. Små bevegelser [emoji3]

Back
Topp