OUL 25. juli

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hei,

Er vi flere som har OUL 25. juli? [emoji4] Det er så lenge å vente!

Jeg skal den 25.juli[emoji3][emoji1319]

Fikk ikke før 31.juli var midt i ferien dems så måtte vente til han kom tilbake:( håper på å få vite kjønnet da. Er 20 uker da ifølge menstermin.

Er det forresten noen av dere som har hatt TUL som fikk vite kjønn? Her trodde jm at det var jente, men jeg kjenner jeg har mine tvil... [emoji848][emoji4]

Er det forresten noen av dere som har hatt TUL som fikk vite kjønn? Her trodde jm at det var jente, men jeg kjenner jeg har mine tvil... [emoji848][emoji4]
Jeg var på tul 13+2 og jordmora mente det var ei lillesøster i magen :). Håper det forsatt er ei lillesøster i magen når vi kommer på oul 31 juli , da jeg har ei jente som akkurat fylt 2 fra før av :)

Jeg har en av hver fra før av, så begge deler er like "velkomment" for vår del [emoji4]

Jeg har en av hver fra før av, så begge deler er like "velkomment" for vår del [emoji4]
Det skjønner jeg :). Jeg synes det er greit at det er lillesøster så de får mer glede av hverandres på sikt :).
De må også dele rom noen år mest sannsynlig, så da er det greit med 2 av samme kjønn :)

Jeg har OUL 24. juli, og fikk vite på TUL at det var gutt! Får se da [emoji16]

Har OUL 28. Juli :) legen ville ikke si noe om kjønn på TUL, da det var så stor sjanse for å bomme. Er første barnet og spiller ingen rolle for oss hva det blir. Vurderer også å ikke vite. Får se om vi klarer[emoji12]

Har OUL 28. Juli :) legen ville ikke si noe om kjønn på TUL, da det var så stor sjanse for å bomme. Er første barnet og spiller ingen rolle for oss hva det blir. Vurderer også å ikke vite. Får se om vi klarer[emoji12]

Kudos om dere klarer å vente! [emoji2] Jeg er dessverre alt for nysgjerrig... [emoji23]

Jeg har også 26. juni. Altså nå på onsdag.

Back
Topp