Skravletråd JULI ❤

Mangler bare bukser nå så har vi set meste i neste str
Herlig. Slitsomt når de PLUTSELIG er blitt for store for alle klærne sine...... [emoji85]

Nå skal jeg sove litt tror jeg. I morgen skal jeg til nevrologen, og er veldig spent... Vil også spørre om de kan ta blodprøver, siden jeg klør så veldig i hendene og under føttene. God natt jenter [emoji173]

Nå skal jeg sove litt tror jeg. I morgen skal jeg til nevrologen, og er veldig spent... Vil også spørre om de kan ta blodprøver, siden jeg klør så veldig i hendene og under føttene. God natt jenter [emoji173]
Lykke til i morgen, og god natt [emoji173]️

Datteren min er rååå på lesingen blitt.. Siden... Vel.. På 4 uker har hun lest de 4 første gutta i trehuset bøkene.. Hun begynte på den femte i.. Morges tror jeg.. Og har lest og lest.. Så hun er faktisk ferdig med over halve boka alt!

Det er bra du gjør det, så er det kanskje lettere for henne å snakke med deg om hu føler det sånn[emoji4]
Håper det i første omgang kan unngå dumme følelser også. Det at man VET at det er ok å føle seg frustrert. Man er ikke dårlig mamma likevel (for det er den konflikten som mange gjerne sliter med.. Man klandrer seg selv for å være sliten, og tenker man er verdens verste mor.. Så jeg håper det hjelper å høre at en sliten mamma ikke trenger være dårlig mamma.)..

Håper det i første omgang kan unngå dumme følelser også. Det at man VET at det er ok å føle seg frustrert. Man er ikke dårlig mamma likevel (for det er den konflikten som mange gjerne sliter med.. Man klandrer seg selv for å være sliten, og tenker man er verdens verste mor.. Så jeg håper det hjelper å høre at en sliten mamma ikke trenger være dårlig mamma.)..
Ja det er veldig sant!.

For en gangs skyld er jeg den første her. For lille fant ut at 05.30 var det fint å stå opp. Gjeeeeesp. Fordelen er at hodet er litt mindre vondt, fordi jeg ikke har liggi så lenge som vanlig. Ulempen er at jeg er så trøtt at jeg vil grine [emoji14]

Lykke til i dag!

Datteren min er rååå på lesingen blitt.. Siden... Vel.. På 4 uker har hun lest de 4 første gutta i trehuset bøkene.. Hun begynte på den femte i.. Morges tror jeg.. Og har lest og lest.. Så hun er faktisk ferdig med over halve boka alt!
De er vel og merke ekstremt lettleste i forhold til antall sider, men bra gjort likevel! Min eldste har bare lest to av dem, for biblioteket er stadig tom for dem. Populære under sommerles både fordi det er kjekke bøker men ikke minst pga poeng pr side ;-)

Det er det. Og hadde det nå vært sånn at selve ferien var hvile og oppfylling av mentale batterier så hadde det nå vært en ting. Menmen. Ferie blir det.

Det gjør det[emoji4]
Jeg må plutselig på MR av eldste midt oppi kaoset idag[emoji849] jaja, da blir vi jo ferdig med det...

Back
Topp