Jeg også. Liker å gjøre gode kjøp. Handler nesten bare på salg!Mhm er det
Liker salg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også. Liker å gjøre gode kjøp. Handler nesten bare på salg!Mhm er det
Liker salg!
Godt å ha mye å gå på. Jeg startet mentalist nå. Håper jeg ikke rekker starte neste sesong engangIkke jeg heldigvis
Herlig. Slitsomt når de PLUTSELIG er blitt for store for alle klærne sine...... [emoji85]Mangler bare bukser nå så har vi set meste i neste str
Ah, sittetråd?Tæhæ.
Mhm er detDa er det ålreit å handle!
Samme herJeg også. Liker å gjøre gode kjøp. Handler nesten bare på salg!
Ja [emoji85] Var ikke ment sånn, jeg ble bare overrasket over noe tidligere i dag angående små babyer og sitting.Ah, sittetråd?
Hehe, fort gjort [emoji28][emoji28]Ja [emoji85] Var ikke ment sånn, jeg ble bare overrasket over noe tidligere i dag angående små babyer og sitting.
Lykke til i morgen, og god natt [emoji173]️Nå skal jeg sove litt tror jeg. I morgen skal jeg til nevrologen, og er veldig spent... Vil også spørre om de kan ta blodprøver, siden jeg klør så veldig i hendene og under føttene. God natt jenter [emoji173]
Det er bra du gjør det, så er det kanskje lettere for henne å snakke med deg om hu føler det sånn[emoji4]Jepp. Burde jo det.. Prøvd å gi søsteren min, med termin i september, en liten heads up.. For ingen prater jo om sånt.. [emoji85]
Håper det i første omgang kan unngå dumme følelser også. Det at man VET at det er ok å føle seg frustrert. Man er ikke dårlig mamma likevel (for det er den konflikten som mange gjerne sliter med.. Man klandrer seg selv for å være sliten, og tenker man er verdens verste mor.. Så jeg håper det hjelper å høre at en sliten mamma ikke trenger være dårlig mamma.)..Det er bra du gjør det, så er det kanskje lettere for henne å snakke med deg om hu føler det sånn[emoji4]
Ja det er veldig sant!.Håper det i første omgang kan unngå dumme følelser også. Det at man VET at det er ok å føle seg frustrert. Man er ikke dårlig mamma likevel (for det er den konflikten som mange gjerne sliter med.. Man klandrer seg selv for å være sliten, og tenker man er verdens verste mor.. Så jeg håper det hjelper å høre at en sliten mamma ikke trenger være dårlig mamma.)..
Lykke til i dag!Nå skal jeg sove litt tror jeg. I morgen skal jeg til nevrologen, og er veldig spent... Vil også spørre om de kan ta blodprøver, siden jeg klør så veldig i hendene og under føttene. God natt jenter [emoji173]
De er vel og merke ekstremt lettleste i forhold til antall sider, men bra gjort likevel! Min eldste har bare lest to av dem, for biblioteket er stadig tom for dem. Populære under sommerles både fordi det er kjekke bøker men ikke minst pga poeng pr side ;-)Datteren min er rååå på lesingen blitt.. Siden... Vel.. På 4 uker har hun lest de 4 første gutta i trehuset bøkene.. Hun begynte på den femte i.. Morges tror jeg.. Og har lest og lest.. Så hun er faktisk ferdig med over halve boka alt!
En pinscher.Hvordan hund er hun?
Da tar man en hverdagHelgene er ko fullstappet
Da har endelig mann og barn kommet hjem![]()
Det er det. Og hadde det nå vært sånn at selve ferien var hvile og oppfylling av mentale batterier så hadde det nå vært en ting. Menmen. Ferie blir det.