Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Haha. Kjekt å få de unna, da!![]()
Herlig vettu [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha. Kjekt å få de unna, da!![]()
Herlig vettu [emoji23]
Redd for ryggskader så har vært ekstremt nøye siden han var litenSer den. Er ikke så veldig nøye selv..
Haha... [emoji14]He he eh ja noe sånt
Sånn sett.. Kjøper mest etter lommeboken her [emoji85]Redd for ryggskader så har vært ekstremt nøye siden han var liten
... Jeg foretrekker tapas, jeg [emoji28]
Så spørs det jo litt på hva man lager..Det har jeg faktisk aldri smakt![]()
Kanskje det tar seg opp ^^Omg, disse kynnerene i dag...!
Blir dyrere om de dpr ryggproblemerSånn sett.. Kjøper mest etter lommeboken her [emoji85]
Å satay kylling .mmmmmmSå spørs det jo litt på hva man lager..
Jeg elsker litt satay chicken, lakse/spekeskinkeruller, bacondadler og chorizo i butterdeig [emoji7][emoji7]
Lov å håpe!Kanskje det tar seg opp ^^
Njæ. Vet ikke, jeg. Bruker sjeldent mer enn type 300 på sko.. Vet ikke om de har så mye tilbud i den prisklassen - da kvalitet gjerne settes ned fra over tusen, til kanskje litt under..?Blir dyrere om de dpr ryggproblemer
Får kjøpt det aller meste på tilbud så koster vel ikke så mye mer med kvalitet tror jeg
Godt detÅ satay kylling .mmmmmm
Blinkesko har min fått bwre engangNjæ. Vet ikke, jeg. Bruker sjeldent mer enn type 300 på sko.. Vet ikke om de har så mye tilbud i den prisklassen - da kvalitet gjerne settes ned fra over tusen, til kanskje litt under..?
Heller vet jeg ikke hvilke merker som liksom er "ergonomiske", og hvordan de andre er verre..?
.. Også er det jo helst mest populært med blinkesko [emoji33]
Mhm er detGodt det
Hvilke sko er det som er bra, da? [emoji4]Blinkesko har min fått bwre engangdecer tunge
Tja fått mye gode sko på tilbud til 3-400 jeg. Verre nå når han er så stor men sjelden over 500 uansett
Kommer nok an på føtteneHvilke sko er det som er bra, da? [emoji4]
Pleier oftest ikke kjøpe ting kun fordi det er et spesifikt merke, så.. Hva leter man egentlig etter?
Finn på noe som gjør at det passer skikkelig dårlig å gå i fødsel [emoji14] Kanskje det hjelper.Lov å håpe!
Men de har vært i samme styrke i hele dag, omtrent, så det skjer ikke nååå i alle fall.
Men dere er kanskje aktive av dere..? Her er det liksom ikke noe høy aktivitet.. Det er ikke timer med løping i skoene hver dag..Kommer nok an på føttene
Swlv bruker hele familien for det meste kun nike og salomon
For mine føtter ig kb sine er god demping viktig