Akkurat nå er vi hos pappa og koser ossHei hei
Hjemme da. Venter på bgh start viDu da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat nå er vi hos pappa og koser ossHei hei
Hjemme da. Venter på bgh start viDu da?
Ser fine ut hvertfalllDe likte jeg! Kjempefine!
Han klarte nesten brenne bollene også, så da lo jeg selvsagt enda mer [emoji23]Hahaha. Du er bra søt og da. Ingenting er bedre enn lett og dårlig humor [emoji23] Og det er moro å le når man er ekstra lattermild!
Ville ikke vært første gang [emoji23]Ser det for meg [emoji23]
Håper på det! Slitsomt å gå lenger nå. Beina mine tåler det ikke mer.Jeg fikk 37+3 denne gangen, og synes det var perfekt i grunnhåper på det samme for deg
![]()
Ja, de første 5-10 minuttene.. [emoji14]Gøy en litrn stund
Ja, gjorde det! Får håpe de er gode gå med og da.Ser fine ut hvertfalll
Er uansety bare til penere bruk, da er jeg ikke like nøye.Ja, gjorde det! Får håpe de er gode gå med og da.
He he jaJa, de første 5-10 minuttene.. [emoji14]
Hva da?Det ble visst serier igjen likevel.
Lykke til med siste innspurt [emoji173] snart er lillegutt her [emoji170]Håper på det! Slitsomt å gå lenger nå. Beina mine tåler det ikke mer.
Får bare se om ting tar seg opp. Har drevet med modning i tre uker nå, kjenner jeg. I dag har kynnerene vært veldig på grensen til vonde. Så, synes de bare kan slå seg om til faktiske rier gitt [emoji14]
Tja. En fordel at de ikke gnager med én gang da.Er uansety bare til penere bruk, da er jeg ikke like nøye.![]()
Jaja. Sånn kan det gåDet ble visst serier igjen likevel.
Åh, der var det en del fint. Aldri hørt om smaaungene..For de som liker bambusklær så har smaaungene en del på tilbud nå fr hust and claire
Alsri vært borti det faktiskTja. En fordel at de ikke gnager med én gang da.![]()
Hørte om det i ei fbgruppeÅh, der var det en del fint. Aldri hørt om smaaungene..
The mentalist. Ble fysen på å se den [emoji7]Hva da?