Men ja. Får mannen til å skremme deg [emoji23]Håper de bestemmer seg for det, da! [emoji33]
Hahaha, herreguuud så jeg ler [emoji23]
Kanskje DET jeg skulle prøvd på! [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men ja. Får mannen til å skremme deg [emoji23]Håper de bestemmer seg for det, da! [emoji33]
Hahaha, herreguuud så jeg ler [emoji23]
Kanskje DET jeg skulle prøvd på! [emoji23]
Det forstår jeg [emoji173] Jeg håper virkelig det viser seg å være hyggeligere enn som så kjære deg.Mamma sin var heldigvis grei nok
Pappa sime var det aldri noe håp med
Men siden de har funnet noe på meg som må følges opp så ligger redselen der
Bra det stilnet behovet da! [emoji4][emoji4]Det ble bedre etter kjeksen
Nå burde jeg egentlig legge meg siden jeg skal på jobb i morgen, men det er så vanskelig når mannen ikke er hjemme
Hehe, den var litt kul daBestilte denne til gubben [emoji16]![]()
En elefant truse, han og en kompis har en sånn intern greie med det, så den passer perfekt!
Og et par gensere![]()
Skal bare se litt mer Grimm førstBra det stilnet behovet da! [emoji4][emoji4]
Kan være lurt å legge seg, ja. Du trenger det sikkert og, skikkelig hvile..
Nei.Ikke bra. Rett og slett.
Lo så jeg grein, gubben lurte på hva som feilet meg. Så prøvde jeg å fortelle det videre, og han synes jo INGENTING er morsomt (verdens særeste humor). Og jeg lo. Ble skikkelig lattermild faktisk, så da han kom fra kjøkkenet i stad, smånervøs for å fortelle at han hadde ødelagt bollene mine (.. De har flytt utover bittelitt under heving [emoji23]), så lo jeg bare enda verre [emoji23][emoji23]Jeg blir glad når jeg får andre til å le![]()
Slitsomt å lete, dog. :SMå vel det
Han er lettskremt, jeg er ikke. Antagelig hadde han faktisk bare skremt seg selv [emoji23]Men ja. Får mannen til å skremme deg [emoji23]
"liiitt til" [emoji14]Skal bare se litt mer Grimm først![]()
Mhm er detSlitsomt å lete, dog. :S
Nei da."liiitt til" [emoji14]
Ender fort opp med "litt sent". [emoji14]
Takk ❤Det forstår jeg [emoji173] Jeg håper virkelig det viser seg å være hyggeligere enn som så kjære deg.
Blir det etterhvert. Holdt på å gå i veggen sist jeg skulle se etter sko til meg selv.Mhm er det
Kjedelig nå
Har akkurat hatt 2 uker ferie, og jobber igjen denne uken.Hei hå, hva gjør dere på nå i sommer?
Bra du ser sånn på det [emoji28]Nei da.
Bare denne episoden.
Har i hele morgen kveld også.
Mann og barn kommer ikke hjem før torsdag eller fredag![]()
Ikke når jeg skal på jobb dagen etterBra du ser sånn på det [emoji28]
Jeg ender gjerne opp med "litt til" - også har det plutselig gått Flere timer....
Godt at det ikke er så lenge igjen til du har fri daHar akkurat hatt 2 uker ferie, og jobber igjen denne uken.
Neste uke har jeg fri igjen
Heihei..! Her er det ruging (og snart føding håper jeg) på gang, så... Lite som skjer. Sitter mest hjemme.Hei hå, hva gjør dere på nå i sommer?