Skravletråd JULI ❤

Mamma sin var heldigvis grei nok
Pappa sime var det aldri noe håp med
Men siden de har funnet noe på meg som må følges opp så ligger redselen der
Det forstår jeg [emoji173] Jeg håper virkelig det viser seg å være hyggeligere enn som så kjære deg.

Det ble bedre etter kjeksen :)
Nå burde jeg egentlig legge meg siden jeg skal på jobb i morgen, men det er så vanskelig når mannen ikke er hjemme
Bra det stilnet behovet da! [emoji4][emoji4]
Kan være lurt å legge seg, ja. Du trenger det sikkert og, skikkelig hvile..

Bestilte denne til gubben [emoji16]
2e09423d6553251517dad883d93ffe09.png

En elefant truse, han og en kompis har en sånn intern greie med det, så den passer perfekt!

Og et par gensere :-)
Hehe, den var litt kul da ;)

Jeg blir glad når jeg får andre til å le :)
Lo så jeg grein, gubben lurte på hva som feilet meg. Så prøvde jeg å fortelle det videre, og han synes jo INGENTING er morsomt (verdens særeste humor). Og jeg lo. Ble skikkelig lattermild faktisk, så da han kom fra kjøkkenet i stad, smånervøs for å fortelle at han hadde ødelagt bollene mine (.. De har flytt utover bittelitt under heving [emoji23]), så lo jeg bare enda verre [emoji23][emoji23]

Mhm er det
Kjedelig nå
Blir det etterhvert. Holdt på å gå i veggen sist jeg skulle se etter sko til meg selv.

... Og da de kom, passet de ikke (i formen!), så måtte jo lete etter nye [emoji58]

Nei da.
Bare denne episoden.
Har i hele morgen kveld også.
Mann og barn kommer ikke hjem før torsdag eller fredag :)
Bra du ser sånn på det [emoji28]
Jeg ender gjerne opp med "litt til" - også har det plutselig gått Flere timer....

Hei hå, hva gjør dere på nå i sommer?
Heihei..! Her er det ruging (og snart føding håper jeg) på gang, så... Lite som skjer. Sitter mest hjemme.
Enn du?

Back
Topp