God morgen alle sammen
God formiddag Kengu[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammen
Vi ble spurt om å være med på bowling, får vel høre med gutta om de vil da
Ikke så glad i knekkebrød [emoji54]Før dere tar i dette Brisk knekkebrødet i Sverige.
Det er genialt.
1,1 karbo per stykk og smaker utrolig godt.
Altså den står jo bare i skapet og venter, men føler heldigvis ikke behovet for å spise den [emoji4]Åjaa. Da skal ikke jeg få deg til å sprekke ved å friste deg i allefall [emoji23]
God morgen Kengu.God morgen alle sammen
Gjorde det igår, nå lukter den ikke spesielt mye så tenker for det meste ikke på den, A snakker om den da og vil ha [emoji23]Du får nyte lukta da[emoji23]
Er egentlig ikke jeg heller, men denbe er godIkke så glad i knekkebrød [emoji54]
Men glad i kinakål, det kan erstatte det meste, igår erstattet det Tortilla [emoji23]
De ville være herDet er jo gøy[emoji2]
Så forskjellige vi erEr egentlig ikke jeg heller, men denbe er god
God dagGod morgen Kengu.
Takk trenger det [emoji4]Lykke til
Mhm får kanskje prøve da [emoji4]Er egentlig ikke jeg heller, men denbe er god
Høres moro ut! Lenge siden jeg har spilt bowling.Vi ble spurt om å være med på bowling, får vel høre med gutta om de vil da
Kan ta den jeg [emoji23]Altså den står jo bare i skapet og venter, men føler heldigvis ikke behovet for å spise den [emoji4]![]()
Det er lovDe ville være her![]()
Bah. Ja dag [emoji23] Litt sent ute.God dag![]()
Gjorde det igår, nå lukter den ikke spesielt mye så tenker for det meste ikke på den, A snakker om den da og vil ha [emoji23]
Jeg vil ha sommer!