Skravletråd JULI ❤

Ja, virkelig.. [emoji14]
Har hatt min del katter gjennom livet. (.. Har jo 5 stk nå [emoji56][emoji56]
Men også har jeg hatt 3 stk som har gått bort.. Pluss at jeg har vokst opp med til sammen 9 katter ellers..
Om jeg teller riktig [emoji85]

Så. Bodd med samlet 17 katter, i løpet av livet. (hvorav 8 stk enda lever)

....
...
Altså. Poenget mitt var, jeg har en masse erfaring med nøyaktig hvor sære katter kan være.

... Ja. Hehe. Favoritt tskjorten min ser sånn ut. Herregud [emoji85]
331257621fe4825791ca12aa1813b13a.jpg
Haha. Bra t-skjorte da [emoji23] Har selv vokst opp med katt, og blir stadig overrasket. Jeg har dog ikke hatt så mange som deg, men levd med 6 stykker og ingen minner om hverandre [emoji23]

Haha. Bra t-skjorte da [emoji23] Har selv vokst opp med katt, og blir stadig overrasket. Jeg har dog ikke hatt så mange som deg, men levd med 6 stykker og ingen minner om hverandre [emoji23]
Jeg oppdager til stadighet hvor godt den skjorta passer, gitt. [emoji85]

Men ja. Det er slik. De kan lære noen ting av hverandre, men ingen er like. Synes egentlig det er fascinerende, hvor sterke personligheter de har.

Vaske klær er en vesentlig del av "bli klar til ferien"-jobben

Altså. Vasker jo alltid klær, men når vi skal være borte så må mye mer vaskes og være mer ajour. Vi er jo aldri ajour men siden vi vasker fortløpende er alltid noe rent. Men. Ikke nok til å pakke.

Jeg har heldigvis nesten alltid tomt vaskerom[emoji23] pga min lidelse[emoji23]

Altså..... Ferie ja.... Sovet alle litt lenge da??? Bare jeg som har unger som er oppe før sju og bekrefter "ja!" når jeg mistenker en bleie med fyll.... Lurejenta, det luktet, men var bare luft...;-)

Frokost ferdig spist her. Og da har vi dilla og somla og utsatt den litt siden vi alle var så tidlig våkne. Selv mellomste som pleier sove til åtte var oppe innen kvart over sju
Hihi [emoji4]

Her har eldste sovet til 8.45 noen morgener nå, mistenker det samme i dag siden jeg ikke ble vekt før 10.30 [emoji13][emoji23]

Samboer og frøkna aner jeg ikke, men sikkert noe før. Mellom 7 og 7.30 tenker jeg. Hun våkner alltid når samboer står opp på do på morran... [emoji85]

God morgen

Ny dag og nye muligheter.

Ny kombinasjon i baksetet skal testes ut når vi drar på shopping, jeg og ungene, om noen timer.

Først skal vi ha frokost. Litt fløytespill tenker jeg, og litt annen aktivitet. Vi fyller vel denne dagen også.

Jeg har en vask på stativet, en i tørkeskapet og en i trommelen som skal brettes i dag, og skjorter, mørkt/bukser, rosa(og rødt og lilla og gult og sånn) og tilslutt en lys vask rundt torsdag.

Jepp. Vi har enormt mye klesvask

Det skal sies at en del av dette kommer av at jeg har hatt gjennomgang på rommene til ungene og en del av det vaskes og legges til fretex eller "på vent til lillesøster". Det trenges således ikke egentlig å vaskes før ferien. Men å sortere det tilside for å vaske halve maskiner gidder jeg ikke. Likegodt å få det gjort, og ut av huset det som skal. Vi får ta med oss noen poser i bilen i dag, går ikke så ofte trilletur når jeg har alle ungene hjemme og da går ikke den daglige posen bort på innsamlingen på bedehuset, aka pokemon gymmen i bygda.;-)

Ha en flott dag med bilseter og klesvask[emoji1]

Altså..... Ferie ja.... Sovet alle litt lenge da??? Bare jeg som har unger som er oppe før sju og bekrefter "ja!" når jeg mistenker en bleie med fyll.... Lurejenta, det luktet, men var bare luft...;-)

Frokost ferdig spist her. Og da har vi dilla og somla og utsatt den litt siden vi alle var så tidlig våkne. Selv mellomste som pleier sove til åtte var oppe innen kvart over sju

Her er det opp og hopp kl 0630[emoji31] uansett ferie eller ikke...

God morgen

Ny dag og nye muligheter.

Ny kombinasjon i baksetet skal testes ut når vi drar på shopping, jeg og ungene, om noen timer.

Først skal vi ha frokost. Litt fløytespill tenker jeg, og litt annen aktivitet. Vi fyller vel denne dagen også.

Jeg har en vask på stativet, en i tørkeskapet og en i trommelen som skal brettes i dag, og skjorter, mørkt/bukser, rosa(og rødt og lilla og gult og sånn) og tilslutt en lys vask rundt torsdag.

Jepp. Vi har enormt mye klesvask

Det skal sies at en del av dette kommer av at jeg har hatt gjennomgang på rommene til ungene og en del av det vaskes og legges til fretex eller "på vent til lillesøster". Det trenges således ikke egentlig å vaskes før ferien. Men å sortere det tilside for å vaske halve maskiner gidder jeg ikke. Likegodt å få det gjort, og ut av huset det som skal. Vi får ta med oss noen poser i bilen i dag, går ikke så ofte trilletur når jeg har alle ungene hjemme og da går ikke den daglige posen bort på innsamlingen på bedehuset, aka pokemon gymmen i bygda.;-)
God morgen
Lykke til med dagens planer

Har begynt på lavkarbo og for å gå ned mest mulig er jeg avhengig av å være i ketose, så en liten bit ødelegger mer enn det er verst det siden jeg vil gå ned mest mulig før Egypt tur, men jeg planlegger å sprekke litt der [emoji23]
Lykke til

Sovner senere, sover lengee

Back
Topp