Skravletråd JULI ❤

Da må det ha hvert noe ganske spesielt som ikke er veldig vanlig for det er veldig uvanlig at man ikke kan finne noe viktig samme dag
Vel har man ikke resepten så kam man ikke bare få ting å ja bestillingsvare også
Ingen spotek som har det liggende

Vel. Bøker og lydbøker lånt
Lapp for neitakk til reklame er hentet
Oppbevaring av posten er bestilt.

Jeg sorterer ut klesvask som skal tas før vi drar og finner litt mer enn jeg hadde tenkt... Vel. Det er nå enda mange dager så det går bra å snike inn et par maskiner mer.

Bare samle sammen fra alle steder (ungene har egen kurv på rommene sine etc) og jobbe meg gjennom en etter en, med den lyse og undertøy sist, sånn onsdag eller torsdag.
Torsdag/fredag til pakking. Omslag en handletur, evt tar vi den i morgen.
Avhengig av omstokking i bilen først så vi får se hvordan hun sitter i maxway eller om vi må kjøpe noe annet enten til henne eller en smalere beltestol til en av de andre.

Drar hjem fra fjellet imorgen for å vaske klær jeg[emoji1] og pakke kofferten!

Midlertidig en i bagasjerommet, men det går jo ikke når vi skal på ferie, så det blir nok å sette inn maxway i dag og prøve det i morgen og se om vi må kjøpe noe nytt eller om det går.

Krysser fingre for at det funker[emoji2]

Snart.... Snart får jeg vel lyd fra mannen om at han drar hjemover og da setter jeg på middagen. Som et ganske enkel og derfor settes igang når han kjører et kvarter herfra. Suppen fra i går med litt mer nudler eller ris oppi. For litt lite rester. Og baguetter skal stekes i ovnene som tilbehør, av samme grunn.

Suppa laget mannen i går, kyllingsuppe med potet, gulrot og søtpotet og nudler i alle fall. Og krydder og trolig hønsebuljong. Deilig suppe. Og fint med så mye at det er en middag til :-)

Hørtes deilig ut[emoji2]

Vaske klær er en vesentlig del av "bli klar til ferien"-jobben

Altså. Vasker jo alltid klær, men når vi skal være borte så må mye mer vaskes og være mer ajour. Vi er jo aldri ajour men siden vi vasker fortløpende er alltid noe rent. Men. Ikke nok til å pakke.

Altså. Vasker jo alltid klær, men når vi skal være borte så må mye mer vaskes og være mer ajour. Vi er jo aldri ajour men siden vi vasker fortløpende er alltid noe rent. Men. Ikke nok til å pakke.

Back
Topp