Skravletråd JULI ❤

Maxway synes jeg ikke er problematisk. Den er "mere stol" enn two way og sånn. Men den er brattere i forhold til soving. Besafen kan legges litt i sovestilling så hodet ikke detter frem
Men er hellingen rett siden hodet detter frem?
Ja two way er utrolig enkel, derfor storesøster får den også tar lillegutt babystolen, men til neste år må nesten han ta den [emoji853]

Enkelt joda. Delvis.

Men vi er avhengige av å gi øyedråper en halvtime før ankomst. Nesespray og pille ved leggetid. Og astmamedisin. Og alt dette igjen når han står opp. Det er eldste
Movicol før leggetid på mellomste.
Blodtrykkssenkende trolig før vi kommer frem for mannen, evt når vi kommer frem og allergimed enten kveld og/eller neste morgen. Og blodtrykk igjen på morgen. På morgen skal hunden også ha piller ikke alle apotek har inne.

Så selv om vi bare skal på
Østlandet, hvor nærmeste apotek er 20 minutter unna og åpner mandag morgen, så er det å pakke med oss medisiner når vi kjører herfra lørdag ganske viktig.
Selvsagt men om man skulle glemme noe er det ikke krise for man kan jo også få nok til over helga på de fleste sykehus.

Bilstoler i bil når man har tre barn er en kabal[emoji4]
Håper dere fant ut av det og fikk alt plassert[emoji4]
Midlertidig en i bagasjerommet, men det går jo ikke når vi skal på ferie, så det blir nok å sette inn maxway i dag og prøve det i morgen og se om vi må kjøpe noe nytt eller om det går.

Men er hellingen rett siden hodet detter frem?
Ja two way er utrolig enkel, derfor storesøster får den også tar lillegutt babystolen, men til neste år må nesten han ta den [emoji853]
Hellingen på besafe ble i alle fall bra, maxway skal jeg teste i morgen. Jeg mener å huske hodet datt frem på dem, men de andre fikk sen stolen når de var rundt fire år, de hadde besafen først
Jeg har ikke hatt så små i maxway enda, så vi må teste og se om det går.

Så lenge man reiser I Norge så er medisiner enkelt å få tak i men ja skulle hun til utlandet og ikke Østlandet hadde medisiner hvert høyt opp på lista litt ut ifra hvor man reiser, jeg tar jo med meg nesespray herifra samt bleier fra Egypt.
Det kommer jo an pp hvilke medisiner. Ikke alt som er like lett å få tak i ;)

Selvsagt men om man skulle glemme noe er det ikke krise for man kan jo også få nok til over helga på de fleste sykehus.
Joda, vi kunne sikkert fått så de overlevde på legevakta, hunden overlever uansett.

Men veldig greit å slippe det for det er ikke sånn helt rett i nabolaget. Å dryppe eldste en halvtime før vi kommer frem er avgjørende. Ellers er han så hoven i øynene at han ikke ser innen en halvtime etter at vi kommer frem. Så jeg skal hente ut øyedråper før vi drar. Resten har vi så vi klarer oss. At jeg også henter ut movicol selv om vi har til halve oppholdet et for å slippe å ha hele boksen der. Bare ta med så mange poser som vi trenger. Praktiske hensyn, men ikke viktig heldigvis

Back
Topp