Det var detDet var en lang og god tur[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var detDet var en lang og god tur[emoji1]
Lov å håpe.
Blir spennende med eget frukttre.
Vi har rips i hagen fra før. Og rabarbra
Også sår jeg jo et og hitt. Men tomatene kom for sent i jorda og er ikke vokst seg i nærheten av noe
De er 20 cm høye og uten blomster. Så det blir nok ikke i år.
Alt skal matche å om ikkr skoene matcher antrekket så kan man like gjerne la være å ta de på
Jepp [emoji16]
Mint candy Apple [emoji6]
Tipper litt over derHaha, ja det er litt ekstremt[emoji23]
Vis vedlegget 228994 Ble kinamat her i dag
Alt sammen
Yep!Flink mann [emoji6]
Høres lurt utSitter i sofaen hos svigers og venter på at eldste skal sovne[emoji12] så skal jeg legge meg selv...
Ahaa, aldri hørt om [emoji4]En ganske syk serie (komedie) inne på Netflix
Ikke helt.Løper du bare nå? [emoji4]
Med bilde lettere å forstå jaBildet ble ikke med [emoji54] prøver en gang til![]()
Haha, problemet er jo at man må spise seg ned dit og [emoji13]Jordbær siden da får man begge deler siden det er sjokoladebit nederst i kjeksen![]()
Ja så klart [emoji6]Sjokolade så klart![]()
Vi har også begynt på liste. Over alt som må gjøres hjemme og med bilen før vi drar på onsdag...Jeg er avhengig av lister. Det er sånn jeg tenker.
Side to på arket er ikke full da.
Og jeg skriver ganske detaljert derav lang liste.
Ja gjør det [emoji16]Da skal jeg kjøpe meg den[emoji1]
Burde ses en episode ihvertfall [emoji4]Ahaa, aldri hørt om [emoji4]
Utrolig bra uansett da [emoji4]Ikke helt.
Er litt for mange oppover bakker på runden og de klarer jeg ikke helt enda, men nå er det også bare 1,5 måneder siden jeg gikk over fra å bare gå til å også løpe så syns det er en veldig fin fremgang.
I tillegg er runden ganske lang, 14,5 km
Ja [emoji4] skulle hatt litt lengre negler så de hadde sett bedre ut da, men gleder meg til å prøve samme sett i svart [emoji16]Med bilde lettere å forstå ja
Fine!